کد خبر : 26479
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 14:03

اعطای تسهیلات با کارمزد ۴ درصد به طرح‌های آبزی‌پروری + جزییات

سقف تسهیلات سرمایه در گردش برای این طرح‌ها ۵۰۰ میلیون ریال و سقف تسهیلات سرمایه‌ای (ثابت) یک هزار میلیون ریال است.

سقف تسهیلات سرمایه در گردش برای این طرح‌ها ۵۰۰ میلیون ریال و سقف تسهیلات سرمایه‌ای (ثابت) یک هزار میلیون ریال است.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از پرداخت تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد به طرح‌های آبزی پروری و صنایع وابسته در قالب تفاهم‌نامه منعقده مابین سازمان شیلات ایران و صندوق کارآفرینی امید کشور خبر داد.

حسن اکبری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به منظور حمایت از صنعت آبزی پروری و صنایع وابسته کوچک با هدف ایجاد اشتغال تفاهم‌نامه‌ای مابین سازمان شیلات ایران و صندوق کار آفرینی کشور منعقد شده که به استناد این تفاهم‌نامه صندوق متعهد شده در سطح کشور بر اساس ضوابط مندرج در شیوه‌نامه مربوطه تا سقف ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شکل سرمایه‌ای و سرمایه در گردش تا سقف یک هزار میلیون ریال در اختیار متقاضیان انجام فعالیت‌های آبزی پروری شامل سرد آبی، گرمابی، میگو، سایر آبزیان و شبکه بازار و صید و صیادی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کوچک قرار دهد.

وی گفت: برای پرداخت این تسهیلات از طرف صندوق مربوطه مقرر شده پس از دریافت لیست متقاضیان از طرف مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، کمیته استانی در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی تشکیل، پرونده‌ها بررسی و پس از تنظیم صورت‌جلسه‌ای لیست مربوطه به همراه پرونده‌ها برای اقدام به مدیریت صندوق استان ارسال شود.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی سقف تسهیلات سرمایه در گردش را برای طرح‌های فوق ۵۰۰ میلیون ریال و سقف تسهیلات سرمایه‌ای (ثابت) را یک هزار میلیون ریال اعلام کرد.

اکبری ادامه داد: برای تسهیلات جاری مدت بازپرداخت دو سال و برای تسهیلات ثابت مدت باز پرداخت پنج سال در نظر گرفته شده که لازم است در خصوص تسهیلات ثابت پروانه تاسیس و در خصوص تسهیلات جاری پروانه بهره‌برداری معتبر ضمیمه پرونده بوده و به مدیریت شیلات ارائه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.