کد خبر : 46123
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آذر 1397 - 20:13

هیچ مدیر دولتی حق ندارد از زبان کشاورزان سخن بگوید

باعث تاسف است که یک مدیر دولتی از زبان کشاورزان اظهار نظر می کند.

مسعود اسدی عضو شورای مرکزی خانه کشاورز در واکنش به اظهارات عباس کشاورز معاون وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر رضایت کشاورزان از قیمت ۱۶۰۰ تومانی گندم گفت: باعث تاسف است که یک مدیر دولتی از زبان کشاورزان اظهار نظر می کند.

وی به دهقان نیوز گفت: اگر آقای کشاورز بعنوان معاون وزیر هر اظهار نظری می کرد به او ایرادی نبود اما مشکل آنجاست که ایشان به خود اجازه می دهد از زبان کشاورزان سخن بگوید. همانقدر که پسندیده نیست بنده از زبان و جایگاه دولت ابراز نظر کنم همانقدر هم ناپسند است که یک معاون وزیر از زبان کشاورزان اظهار نظر نماید.

وی افزود: قطعا این ابراز نظر یک ابراز نظر شخصی بوده و با نظر وزارت جهاد کشاورزی منافات کامل دارد چرا که قیمت اولیه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به دولت بسیار بیشتر از ۱۶۰۰ تومان کنونی بوده است. هر چند وزارتخانه باز در مرحله دوم قیمت پیشنهادی خود را افزایش داد.

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: بنظر می رسد این اظهار نظر عجیب، غیرمعقول و غیراخلاقی یا ناشی از کهولت سن مهندس کشاورز است و یا ایشان از خبر ابقای خود در پست معاونت وزارت چنان ذوق زده شده اند که همه چیز را خوب و زیبا می بیند.

مسعود اسدی در پایان تاکید کرد: به هر حال در اینجا به تمام مدیران و مسئولین دولتی تذکر می دهم که این موضوع برای آخرین بار باشد و دیگر هیچگاه به خود اجازه ندهند از زبان کشاورزان ابراز نظر نمایند آنهم ابراز نظری که خشم عمومی کشاورزان سراسر ایران را بدنبال داشته باشد. هیچ مدیر دولتی حق ندارد از زبان کشاورزان سخن بگوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.