کد خبر : 27436
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395 - 0:33

استمهال تسهیلات کشاورزان

کشاورزان و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی که تسهیلات بخش کشاورزی دریافت کردند و خسارت وارده به آنان در اثر حوادث غیرمترقبه به تأیید کارگروه رسیده تحت پوشش استمهال و بخشودگی جرائم سررسید تسهیلات قرار می گیرند.

کشاورزان و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی که از بانک های عامل و صندوق های حمایتی، تسهیلات بخش کشاورزی دریافت کردند و خسارت وارده به آنان در اثر حوادث غیرمترقبه، به تأیید کارگروه موضوع ماده (۳) رسیده تحت پوشش این استمهال و بخشودگی جرائم سررسید تسهیلات قرار می گیرند.

استمهال تسهیلات کشاورزان بجستانی

حسین اسدی افزود: این تسهیلات به مبلغ ۱۱۴ میلیارد و ۱۰۸ میلیون و ۱۱۲ هزار ریال مشمول استمهال شدند.
وی ادامه داد: تسهیلات این استمهال در راستای مصوبه تبصره ۱۳ قانون بودجه سالجاری برای حمایت از فعالان خسارت دیده بخش کشاورزی در مقابل خسارتهای خشکسالی و سرما زدگی و حوادث غیر مترقبه صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: کشاورزان و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی که از بانک های عامل و صندوق های حمایتی، تسهیلات بخش کشاورزی (شامل زراعت، باغبانی، پرورش دام و طیور و آبزیان، جنگل داری و مرتع داری) دریافت کردند و خسارت وارده به آنان در اثر حوادث غیرمترقبه، به تأیید کارگروه موضوع ماده (۳) رسیده باشد، تحت پوشش این استمهال و بخشودگی جرائم سررسید تسهیلات قرار می گیرند.
۸۵۰۰ بهره بردار بخش کشاورزی در ۶ هزار و ۶۲۶ هکتار زمینهای زراعی و باغی بجستان فعالیت می کنند.
شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.