کد خبر : 45352
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 - 13:43

استفاده از کارشناسان رسمی عضو نظام مهندسی کشاورزی در پرونده های قضایی

کارشناسان رسمی عضو سازمان می توانند با مراجعه به حوزه های قضایی در مورد چگونگی بهره مندی از ابلاغیه مذکور پیگیری نمایند.

تأییدیه و موافقت معاونت قضایی رییس کل دادگستری استان البرز مبنی بر بلامانع بودن استفاده از خدمات کارشناسان رسمی عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز در پرونده های قضایی ابلاغ شد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از معاونت آموزشی و فنی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز، با پیگیری های به عمل آمده در این استان بر اساس دستورالعمل ضوابط و نحوه تشخیص و معرفی کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و آیین نامه اجرایی ماده ۳۲ قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۸۰، معاونت محترم قضایی رییس کل دادگستری استان البرز طی نامه شماره ۶/۱۸۷/۹۰۷۳ مورخ ۹۷/۰۸/۰۷ به روسا و دادستان های محترم حوزه های قضایی استان، تأییدیه و موافقت آن معاونت محترم مبنی بر بلامانع بودن استفاده از خدمات کارشناسان رسمی عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز در پرونده های قضایی را ابلاغ نمودند.

کارشناسان رسمی عضو این سازمان می توانند با مراجعه به حوزه های قضایی در مورد چگونگی بهره مندی از ابلاغیه مذکور راساً پیگیری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.