کد خبر : 6372
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردین 1395 - 14:46

ارائه خدمات بیمه تامین اجتماعی به کشاورزان، دامداران و گلخانه داران + توضیحات

دهقان نیوز / بیمه تامین اجتماعی با ارائه خدمات مناسب، مزایای بسیار خوبی را برای واحدهای کشاورزی، دامداری و گلخانه ای در نظر گرفته است.

دهقان نیوز / بیمه تامین اجتماعی با ارائه خدمات مناسب به افراد تحت پوشش، مزایای بسیار خوبی را برای واحدهای کشاورزی، دامداری و گلخانه ای در نظر گرفته است.

 

 عباس ملکوتی خواه در جلسه بررسی وضعیت بیمه تأمین اجتماعی واحدهای دامپروری و کشاورزی شهرستان پیشوا افزود: طرح بیمه تأمین اجتماعی واحدهای کشاورزی از مزایای بسیاری برخوردار است که علاوه بر ایجاد انگیزه در کارفرمایان و کارگران باعث توسعه فعالیت های کشاورزی و دامی می شود.
وی اظهار کرد: بخش های کشاورزی و دامپروری، زیربنای توسعه اقتصاد مقاومتی است و توسعه فعالیت های این بخش می تواند سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را عملی کند.
ملکوتی خواه تصریح کرد: بیمه تامین اجتماعی با ارائه خدمات مناسب به افراد تحت پوشش، مزایای بسیار خوبی را برای واحدهای کشاورزی، دامداری و گلخانه ای در نظر گرفته و هر چه واحدهای تولیدی بخش کشاورزی از مباحث فنی، اجتماعی و بیمه ای بیشتری برخوردار باشند موجب افزایش رضایتمندی کارگران و کارفرمایان خواهد شد.
وی افزود: دولت برای کمک به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و دامپروری ، کمک ۲۰ درصدی تا سقف ۵ کارگر را به این واحدها ارائه می کند که لازم است با اطلاع رسانی مناسب ، کارفرمایان را به بیمه کردن افراد تحت پوشش ترغیب کرد.
فرماندار پیشوا تصریح کرد: اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی به تعامل متقابل شرکت بیمه و کشاورزان نیاز دارد و به این منظور لازم است تا بازرسان بیمه ، با فعالیت های کشاورزی و دامپروری و چارچوب آن آگاهی لازم را داشته باشند.
ملکوتی خواه بیان داشت : اجرای این طرح به فرهنگ سازی مناسب نیاز دارد و باید مزایای اجرای این طرح برای کشاورزان بیان شود تا استقبال بهتری از آن صورت گیرد.
شهرستان پیشوا ۱۴ هزار هکتار اراضی قابل کشت دارد که از این میزان ۱۲ هزار هکتار آن به دلیل کمبود منابع آبی زیر کشت می رود.
بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان پیشوا به کشت محصولات زراعی گلخانه ای اختصاص دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.