کد خبر : 15128
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1395 - 9:45

ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان

دهقان نیوز / با توجه به اینکه نقدینگی کم است، باید با تسهیلات ارزان قیمت از کشاورزان حمایت کرد.

دهقان نیوز / با توجه به اینکه نقدینگی کم است، باید با تسهیلات ارزان قیمت از کشاورزان حمایت کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه نقدینگی در رفسنجان کم است، باید با تسهیلات ارزان قیمت از کشاورزان رفسنجانی حمایت کرد.

احمد محمد انارکی در دیدار گروههای مردمی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان، اظهار کرد: رفسنجان به دلیلی تغییرات اقلیمی و آب و هوایی، کمبود آب و کمبود نزولات آسمانی به خشکسالی دچار شده است.

وی با اشاره به لزوم پیش رفتن به حوزه صنعت در عین حفظ وضعیت کنونی کشاورزی در منطقه، افزود: باید با حفظ کشاورزی منطقه را به حوزه صنعت سوق داد تا تولید ثروت در این شهرستان فقط متکی به تک محصولی نباشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نقدینگی در رفسنجان کم است، باید با تسهیلات ارزان قیمت از کشاورزان رفسنجانی حمایت کرد تا در موقع برداشت محصول ، آنها را به سمن بخت ندهند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به همکاری دانشگاهها به صنعت پرداخت و یادآور شد: دانشگاه می تواند با تولید علم به رونق منطقه کمک کند در بحث انرژی هسته ای و بخش های دانش بنیان در رفسنجان زمینه مساعد است و دانشگاه می تواند با تولید علم و طرحهای خوب دانش بنیان اقتصاد مقاومتی را عملی سازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.