کد خبر : 16467
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1395 - 23:23

اجرای طرح کارت اعتباری کشاورزی / کشاورزان کارت را از جهاد کشاورزی دریافت کنند

طرح کارت اعتباری کشاورزی برای نخستین بار اجرا شد. این کارت به پیشنهاد این سازمان به وزارتخانه پیشنهاد و مورد پذیرش قرار گرفت.

طرح کارت اعتباری کشاورزی برای نخستین بار اجرا شد. این کارت به پیشنهاد این سازمان به وزارتخانه پیشنهاد و مورد پذیرش قرار گرفت.

هاشم ولی پور مطلق افزود: این کارت به پیشنهاد این سازمان به وزارتخانه پیشنهاد و مورد پذیرش قرار گرفت به همین دلیل برای نخستین بار در کشور با حضور سه نفر از معاونان وزیر جهاد کشاورزی از فردا در استان خراسان جنوبی توزیع می شود.
وی گفت: خلیل آقایی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس، حسن رکنی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، حسین صفایی معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ، سید عبدالکریم رضوی اردکانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در این مراسم حضور دارند.
وی گفت: این طرح در آینده نزدیک در تمام استانها قابل اجرا خواهد بود.
وی یادآور شد: کارت اعتباری کشاورزی یک نمونه از فعالیت های بخش کشاورزی در زمینه تسهیلات است و کشاورز به دنبال گرفتن وام و وثیقه نبوده و به راحتی این کارت را از سازمان جهاد کشاورزی دریافت می کند و پس از ۹ ماه از نخستین خرید نهاده ها اقساط با بازپرداخت بلندمدت آغاز می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.