کد خبر : 15088
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1395 - 18:27

اتاق فکر در نظام صنفی کشاورزی کشور تشکیل می شود / ملک زاده: نظام صنفی ها همکاری کنند

دهقان نیوز / رعایت ضوابط و مقررات موجود برای نظام صنفی موجبات تقویت این ساختار مردمی بخش کشاورزی را فراهم می سازد که باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

دهقان نیوز / رعایت ضوابط و مقررات موجود برای نظام صنفی موجبات تقویت این ساختار مردمی بخش کشاورزی را فراهم می سازد که باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور از تشکیل جلسات اتاق فکر نظام صنفی کشاورزی کشور خبر داد.

مهندس محمد شفیع ملک زاده با بیان این مطلب گفت: تاکنون دو  نشست از جلسات اتاق فکر نظام صنفی کشاورزی کشور  با هدف شناسایی مسائل و آسیب شناسی وضعیت موجود، شناسایی فرصت ها و تهدیدها، و نهایت استفاده از ظرفیت های قانونی نظام صنفی، ایجاد بستر های مناسب برای ارائه فکر و تجارب موفق و برنامه مند نظام های صنفی تشکیل شده است.

وی افزود: یکی از بندهای مهم پیشنهاد شده در جلسه اتاق فکر مربوط به لزوم تهیه برنامه راهبردی نظام صنفی و تصویب آن در شورای مرکزی برای اجرا در سطح کشور بود که بدین منظور جهت بررسی برنامه چهار ساله طراحی شده برای نظام صنفی و نیز تاکید بر لزوم برنامه ریزی و حرکت بر مبنای این اولویت، تشکیل کمیته راهبردی نظام صنفی کشاورزی به عنوان یک ضرورت مطرح گردید که نخستین جلسه مربوط به آن در مورخ ۲۳ تیرماه جاری برگزار خواهد شد و از همفکری و مشورت نظام های صنفی استانی و نمایندگان بخش دولتی استفاده خواهیم نمود.

رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور همچنین اظهار داشت: یکی دیگر از موارد مهم مطرح شده، در ارتباط با پیگیری تهیه و نصب سیستم نرم افزار جامع عضوگیری، تمدید،‌صدور پروانه فعالیت و اتوماسیون اداری برای نظام های صنفی کشاورزی بود که به همین منظور نیز جلسه ای در روز ۲۲ تیرماه جاری برای پیگیری و نهایی سازی آن برگزار خواهد شد و امید است پس از احصاء نیازهای نرم افزاری از استان ها و شهرستان ها، رفع نواقص و بازبینی گروه انفورماتیک، شاهد نصب این سیستم برای استفاده تحت وب نظام های صنفی کشاورزی شهرستان ها و استان ها در آینده ای نزدیک باشیم که خود نیازمند همکاری و حمایت نظام های صنفی استان ها و شهرستان ها می باشد.

ملک زاده با اشاره به لزوم قانون مندی اقدام و فعالیت نظام های صنفی تاکید کرد: رعایت ضوابط و مقررات موجود برای نظام صنفی موجبات تقویت این ساختار مردمی بخش کشاورزی را فراهم می سازد که باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.