کد خبر : 17223
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 12:58

ابقاء با دور زدن قانون و در شکلی جدید !

وزیر جهاد کشاورزی در اقدامی عجیب، یک بازنشسته را به سمت مشاور خود در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی خوزستان و ایلام منصوب کرد.

وزیر جهاد کشاورزی در اقدامی عجیب، یک بازنشسته را به سمت مشاور خود در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی خوزستان و ایلام منصوب کرد.

در حالیکه بر اساس قانون جدید عدم بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌ها، به دستگاه‌های دولتی اجازه بکار‌گیری بازنشستگان داده نمی شود اما وزیر جهاد کشاورزی در اقدامی عجیب، یک بازنشسته را به سمت مشاور خود در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی خوزستان و ایلام منصوب کرد.

حمید اسلامیان که پیش از این مجری و قائم‌مقام طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان و ایلام بود و یکشنبه گذشته بازنشسته شده و قانونا نمی تواند مسئولیت بگیرد با حکم وزیر جهاد کشاورزی به‌عنوان مشاور وزیر در طرح مذکور منصوب شد.

این در حالی است که چندی پیش هم قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور به دستگاه‌های دولتی هشدار داده بود که سازمان بازرسی بر عملکرد آنها نظارت می‌کند و در مهلت قانونی باید به خدمت بازنشستگان پایان داده شود.

بنظر می رسد که حجتی وزیر جهاد کشاورزی با دور زدن قانون و بی توجه به قانون عدم بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌ها و بخاطر دوستی و رفاقتی که با اسلامیان دارد وی را به این سمت منصوب کرده است و این در حالی است که عملکرد جهاد نصر در طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، ضعیف و فاجعه بار است و لحظه به لحظه این آثار فاجعه بار در حال افشاگری و انتشار است و با این وضعیت، اصرار وزیر برای این انتصاب عجیب بنظر می رسد.

ظاهرا حجتی وزیر جهاد کشاورزی از عملکرد فاجعه بار طرح ۵۵۰ هزار هکتاری بی خبر است چرا که ابقاء اسلامیان که پیش از این قائم‌مقام طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان و ایلام بود و عهده دار مسئولیت بزرگی در اجرای این طرح بوده بعنوان مشاور خود در این طرح عجیب بود.

در حالی که اسلامیان پیش از این قائم‌مقام طرح ۵۵۰ هزار هکتاری بود اما بنظر می رسید در اتخاذ تصمیمات در طرح نقش تعیین کننده ای داشت و با این انتصابی که از سوی وزیر صورت گرفت ظاهرا نمی توان انتظار تغییرات زیادی در بهبود وضعیت طرح ۵۵۰ هزار هکتاری داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.