کد خبر : 872
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آذر 1394 - 17:58

آغاز طرح خرید و فروش اینترنتی ویژه روستاییان / روستاییان با ۳۰ درصد تخفیف خرید کنند

دهقان نیوز / روستاییان محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و با تخفیف ۳۰ درصد خریداری و به بدون پرداخت هزینه پستی درب منزل تحویل می گیرند.

دهقان نیوز / روستاییان محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و با تخفیف ۳۰ درصد خریداری و به بدون پرداخت هزینه پستی درب منزل تحویل می گیرند.

طرح خرید و فروش اینترنتی ویژه روستاییان برای اولین بار در کشور در استان سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دهقان نیوز ، در اجرای این طرح روستاییان محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و از طریق دفاتر روستایی آی سی تی کمتر از قیمت کالا با تخفیف ۳۰ درصد خریداری و به بدون پرداخت هزینه پستی درب منزل تحویل میگیرند.

در اجرای این طرح فروش محصولات صنایع دستی ، کشاورزی و دامداری هم پیش بینی شده است .

عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز اجرای این طرح ، هدف از اجرای آن را رونق اقتصادی، کاهش هزینه ها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها اعلام کرد .

غلامرضا نجاری گفت: یک فروشگاه اینترنتی در کشور برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده و برای فعالیت فروشگاه های دیگر مانعی وجود ندارد.

شهرام صادر مدیر عامل شرکت پست استان سمنان نیز با بیان اینکه ۷۰ دفتر از ۱۰۰ دفتر ICT استان سمنان دراین طرح همکاری میکنند افزود: پراکندگی جغرافیایی مناسب این دفاتر یکی از دلایل اجرای این طرح در استان سمنان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.