کد خبر : 6319
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1395 - 11:28

آتش سوزی وزارت جهاد کشاورزی مهار شد

دهقان نیوز / آتش سوزی در ساختمان در حال احداث وزارت جهاد کشاورزی مهار شد.

دهقان نیوز / آتش سوزی در ساختمان در حال احداث وزارت جهاد کشاورزی مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش سوزی در ساختمان در حال احداث وزارت جهاد کشاورزی که دچار این سانحه شد، خبر داد.

سید جلال ملکی گفت: خبر حادثه آتش سوزی در ساختمان مزبور واقع در خیابان طالقانی مقابل وزارت نفت به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران پنج ایستگاه به همراه خودرهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در ابتدا به مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی اعلام شد که طبقه آخر این ساختمان ۱۶ طبقه دچار آتش سوزی شده که با حضور آتش نشانان مشاهده شد در طبقه منهای شش بدلیل انباشت نا ایمن مقدار زیادی گازوئیل در این محل سانحه آتش سوزی رخ داد.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی ناشی از سوخته شدن گازوئیل های موجود در محل، طبقات فوقانی این ساختمان ۱۶ طبقه در حال ساخت را فرا گرفته بود و هر لحظه شعله های آتش گسترش می یافت خاطرنشان کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان موفق شدند در همان لحظات اولیه آتش را به کنترل خود در آورده و پس از ایمن سازی حوالی ساعت ۱۹ محل را ترک کردند.

وی گفت: در این حادثه دو نفر از آتش نشانان بدلیل دود گرفتگی مصدوم و برای ادامه مراحل درمانی در اختیار عوامل اورژانس مستقر در محل قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره علت وقوع این آتش سوزی گفت: کارشناسان سازمان آتش نشانی در محل حادثه مشغول بررسی دقیق هستند اما به نظر می رسد بی احتیاطی کارگران در نگهداری مواد آتش زا از عوامل بروز این آتش سوزی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.