تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 4:53

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی طبس

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی طبس

۲۰ سال خشکسالی امان کشاورزان و دامداران را بریده و برخی نمایندگان درمجلس چه کاری برای او کردید؟!

دبیر نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان طبس در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس در برنامه تلویزیونی از من بپرس مبنی بر تحقیر روستائیان باصفا گفت: روستایی اگر حمایت شود، اگر کار داشته باشد، امکانات داشته باشد که بتواند شکم خود و خانواده اش و امثال شما را سیر کند هرگز حاشیه نشینی شهرها رانخواهد پذیرفت.

مسعود رضا بندگی در گفتگو با دهقان نیوز گفت: آقای نماینده، روستائیان آنقدر سفره دار و با سخاوت هستند که هرگز اشتیاق شهرنشینی را ندارند این حرف شما به آنان نمی چسبد. این ندانم کاری برخی نمایندگان و تعدادی از دولتیان است که روستائیان زحمتکش را به حاشیه نشینی شهرها و دستفروشی و کارگری انداخته است.

وی گفت: برخی نمایندگان که گاها دوربینی و پخش زنده تلویزیونی می بینند و از سر شوق هیجان زده شده و ندانسته حرف هایی می زنید که در شان تولیدکننده روستایی ساده و صادق نیست.

وی افزود: ۲۰ سال خشکسالی امان کشاورزان و دامداران را بریده و برخی نمایندگان درمجلس چه کاری برای او کردید؟!

دبیر نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان طبس گفت: نمایندگان در خصوص اعلام اخیر قیمت خرید گندم که صدای تولیدکنندگان را درآورد چکارکردند؟! – جز شعار و جز حرف کاری نکردید برای کشاورزان، لذا انتظار داریم دیگر نمک به زخم آنان نپاشید.

بندگی گفت: انتظار داریم نمایندگان بیایند و اعلام کنند که برای برون رفت از این معضل چه طرحی به صحن مجلس آورده و بعد از تصویب به دولت ابلاغ کرده اید؟ و یا آیا از دولت خواستید که طرحی کارشناسی شده در حمایت از کشاورزان و یا به قول شما روستایی ها به مجلس بیاورد؟

وی گفت: چرا نمایندگان، قانونی مصوب نکردند که لااقل نصف هزینه ها صرف تولید واشتغال درروستاها بشود؟ – آقایان نماینده و دولتیان عزیز، نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان طبس طرحی داده در جهت تولید گوشت که سالانه بیش از ۲ میلیون کیلوگرم گوشت گرم در این شهرستان می تواند تولید شود و مسئولان هم اطلاع دارند ولی هیچ کس نگفته که چه می گویی و حرف حسابت چیست؟ در صورتیکه کشور نیاز به گوشت دارد و اگر حمایتی باشد قطعا قول می دهم که مهاجرت معکوس به روستاها و برقراری امنیت غذایی و امنیت اجتماعی خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: نمایندگان مجلس بیشترین رای که با آن به مجلس راه پیدا کردند از همین روستایییان بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.