تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 13:34

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی رشت

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی رشت

جهاد کشاورزی پروانه نظام صنفی را قبول ندارد.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی رشت گفت: جهاد کشاورزی پروانه نظام صنفی را قبول ندارد. در سال مانع زدایی ها، خود دولت مانع کارها میشود.

هاجر نصرتی به دهقان نیوز گفت: سازمان جهاد کشاورزی رشت استعلامات نظام صنفی کشاورزی را جواب نمیدهد. جهاد کشاورزی در شهرستان رشت متاسفانه پیگیر روال نظام صنفی نیست و آنرا به رسمیت نمیشناسد. با ارباب رجوع به شکلی ناشایست برخورد میکنند و انگار نظام صتفی در کار نیست. اگر بخواهیم در این حیطه کار کنیم باید بتوانیم برای کشاورزان کاری انجام دهیم.

وی گفت: از اوایل نیمه دوم سال ۹۹ بغیر از شیلات هیچگونه پروانه ای تاکنون برای کشاورزان صادر نشده است. کشاورزان دیگر به ما اعتماد نمیکنند، آیا جهاد کشاورزی زیر مجموعه خود را قبول ندارد؟ سازمان نظام صنفی کشاورزی حرف برای گفتن زیاد دارد و بی تردید پروانه آن از مهمترین و با ارزشترین پروانه ها در بخش کشاورزی است.

وی افزود: متاسفانه در سال مانع زدایی ها، خود دولت مانعی برای تحقق امور شده است. تا کی باید مدارک کشاورزان در کشوهای نظام صنفی خاک بخورد و کارشان انجام نشود. جهاد کشاورزی شهرستان رشت سلیقه ای عمل میکند و ما با تمام توان پیگیر این موضوع در سطح کشوری خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.