کد خبر : 55025
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1399 - 5:06

نشست خاوازی با خبرگان کشاورزی / مشکلات کشاورزان را پیگیری می کنم

نشست خاوازی با خبرگان کشاورزی / مشکلات کشاورزان را پیگیری می کنم

وزیر جهاد کشاورزی در جلسه ای دو ساعته با اعضای هیات مدیره مجمع ملی خبرگان کشاورزی قول داد مشکلات و مسائل کشاورزان را پیگیری کند.

عضو مجمع ملی خبرگان کشاورزی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در جلسه ای دو ساعته با اعضای هیات مدیره مجمع ملی خبرگان کشاورزی قول داد مشکلات و مسائل کشاورزان را پیگیری کند.

سجاد سنجابی در گفتگو با دهقان نیوز گفت: همیشه یکی از مطالبات خبرگان کشاورزی و تشکلهای کشاورزی این بود که با وزرای جهاد کشاورزی از نزدیک دیدار داشته باشند و مسائل و واقعیت های بخش کشاورزی را با او در میان بگذارند که البته وزرای پیشین جهاد کشاورزی در این زمینه عملکرد خوبی نداشتند اما خوشبختانه دکتر خاوازی وزیر جدید جهاد کشاورزی در این خصوص رویکرد خوبی دارد و در همین ارتباط جلسه دو ساعته مجمع ملی خبرگان کشاورزی با وی در فضایی صمیمی برگزار شد.

وی گفت: در این نشست به مسائل و مشکلات این روزهای بخش کشاورزی اشاره شد و وزیر جهاد کشاورزی قول داد تمام تلاش خود را برای بهبود وضع کشاورزان و پاسخ به مطالبات کشاورزان به کار بگیرد.

وی حمایت خاوازی از تشکلهای کشاورزی و وقت گذاشتن برای آنها را اقدامی قابل تقدیر برشمرد و ابراز امیدواری کرد با تداوم چنین روندی شاهد کاهش مشکلات کشاورزان و بهبود اوضاع کشاورزی باشیم.

رییس کانون کارآفرینی کشور گفت: در این نشست همچنین مطالبی پیرامون بهبود اشتغال و کارآفرینی در بخش کشاورزی، موضوع بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، حضور نماینده کشاورزان در جلسات تنظیم بازار و شورای گفتگو  مطرح شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.