کد خبر : 58544
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آذر 1401 - 8:30

بکارگیری ۲۵۰۰ نفر در نظارت وزارت جهاد کشاورزی

بکارگیری ۲۵۰۰ نفر در نظارت وزارت جهاد کشاورزی
 فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی از بکارگیری ۲۵۰۰ نفر در بخش نظارت و بازرسی این وزارتخانه خبر داد.

 فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی از به‌کارگیری ۲۵۰۰ نفر در بخش نظارت و بازرسی این وزارتخانه خبر داد و گفت: بسیجیان ما با افتخار و بی‌منت برای نظام و انقلاب کار می‌کنند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از ایرنا، مهرداد پاکار در مراسم همایش سراسری بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی افزود: امروز حضور بسیجیان از اقوام مختلف عشایر، شمال، جنوب، شرق و غرب نشانه وحدت و همدلی حقیقی ایران اسلامی است که به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه هر لحظه و ساعت روز و هفته بسیج است، اظهار داشت: بسیجیان سنگرسازان بی‌سنگر که از تمام وجودشان گذشتند و به ما درس مردانگی، ایثار و شهادت را آموختند.

وی ضمن سلام خدمت روح پرفتوح امام راحل انقلاب که شجره طیبه بسیج را بنیان نهادند گفت: امام خمینی (ره) فرمودند در این دنیا افتخار دارم که خودم بسیجی هستم و من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم با بسیجیان محشور شوم.

پاکار با اشاره به راهبرد و نقش بسیج خاطرنشان کرد: امام راحل در جمله تاریخی می‌فرمایند که قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها و نوکران آنها مطمئن باشند که اگر خمینی (ره) یکه و تنها هم بماند به راه خود که راه مبارزه با کفر، شرک، ظلم و بت‌پرستی است ادامه می‌دهد و به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام این پابرهنگان و مغضوب دیکتاتورها خواب راحت را از دیدگان جهان‌خواران و سرسپردگان که به ظلم خویش اصرار می‌ورزند، خواهد ربود این نقش بسیجیان امام روح‌الله در ۴ دهه است.

وی اضافه کرد: امروز مقام معظم رهبری بسیج را مکتب پابرهنگان، مستضعفان می‌داند به طوری که می‌فرمایند بسیجیان کسانی هستند که وارث زمین خواهند شد؛ مانند حاج احمد متوسلیان که می‌گوید بسیجی هنگامی که پرچم لااله‌الاالله را بر انتهای افق کوبیدی حق داری استراحت کنی این مکتب بسیجیان است.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی یک وزارتخانه راهبردی و حساس در جمهوری اسلامی ایران است امام ۱۰ ها سال پیش فرمودند خدمت به بخش کشاورزی بزرگ‌ترین خدمت به اسلام است؛ بنابراین برای ما بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی راه مشخص است با تمام وجود در خدمت اهداف مقدس این وزارتخانه هستیم؛ زیرا مقام معظم رهبری می‌فرمایند: کسانی که اینجا کار می‌کنند و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی خدمت خود را مقدس بدانند؛ زیرا حیاتی‌ترین جای انقلاب اسلامی اینجاست زیرا اگر ما به امنیت غذایی برسیم به اقتدار ملی می‌رسیم.

وی افزود: همچنین مقام معظم رهبری می‌فرماید: بسیجی کسی است که در مقابل وابستگی به بیگانه بیزار است و برای استقلال کشورش تلاش می‌کند پس تمامی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بسیجی هستند؛ چون برای استقلال و سرافرازی این کشور کمک می‌کنند، در این چند ماه بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی تمام توان خود را گذاشته‌اند که البته ما قانع نیستیم و اگر در جایی توانمند نیستیم باید خود را برای آن عرصه توانمند کنیم.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: ما در خدمت اهداف مقدس وزارت جهاد کشاورزی هستیم؛ زیرا کمک به امنیت غذایی این وزارتخانه، اقتدار غذایی و اقتدار ملی را در پیش دارد بنابراین در چند ماه بسیجیان با افتخار بی منت پای کار و نظام و برنامه‌های وزارتخانه هستند به طوری که در بحث نظارت‌ها و بازرسی‌ها شبکه ۹۵۰۰ نفری ایجاد کردند که ۲۵۰۰ نفر آنها به‌کارگیری شدند.

پاکار ادامه داد: بسیجیان ما در جهاد تبیین و روشنگری برنامه‌های مختلفی را در سراسر کشور گرفتند و کانون‌های تخصصی ایجاد و احیا کردند در برنامه‌های علمی نیز ورود کرده و حرف برای گفتن دارند.

وی گفت: در امنیت دفاعی یکی از بسیجیان ما شهید اجاقی عاقبت بخیر شد و چهار نفر از بسیجیان وزارتخانه در راه ایجاد امنیت برای خود وزارتخانه جانباز شدند به عنوان بسیجیان تراز و الگوی تمام نمای وزارتخانه تقدیر می‌شوند.

وی بیان کرد: در خصوص جهاد سازندگی با افتخار می‌گویم بعد از مدت‌ها با نشستی که با معاونین جهادی وزارتخانه داشتیم از این هفته در ۳ استان محروم کشور ماشین‌آلات وزارتخانه حرکت کردند و ۳۵ کیلومتر راه برای عشایر و روستاها، جاده بین مزارع و کارهای رو زمین مانده که مدنظر وزیر جهاد کشاورزی است و بارها به آنها تاکید شده را به اتمام می‌رسانند.

وی اظهار داشت: این هفته ۱۴ کشاورزان و دامداران ما که به دلیل مسائل مالی در زندان هستند، آزاد می‌شوند و همچنین ۴۰ جهیزیه در این هفته برای کشاورزان و دامداران بی‌بضاعت اهدا خواهد شد.

به گفته وی، در جهاد ترویج با کمک بسیجیان دو تا سه روز از پایان هفته را به این بخش و افزایش بهره‌وری اختصاص داده‌ایم.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: در جهاد تبیین و تحقق اهداف وزارتخانه بچه‌های علمی ما پای‌کار آمده‌اند این هفته سراسر کشور و همه آزادی خواهان و بسیجیان انقلاب اسلامی، دستاوردها و سعود ۴۰ ساله ما را تبیین می‌کنند که این به دستان توانمند بسیج وزارت جهاد کشاورزی با حمایت وزیر جهاد کشاورزی و معاونین بسیجی انجام می‌شود.

وی معتقد است بسیجیان ما با تمام وجود پای کار انقلاب و امام راحل هستند.

پاکار ضمن یاد حاج قاسم سلیمانی درباره سخنان او گفت: چند ماه قبل از شهادت ایشان بود در مراسم میثاق پاسدار در دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند کاری که بچه‌ها امروز در گام دوم انجام می‌دهند به مراتب مهم‌تر است چیزی که امروز دیدم معجره انقلاب اسلامی است همان گونه که امام در وجود شهید حسن باقری‌ها دید. وی خوشحال بود که جوانان امروز راه امام و گام اولی‌ها را ادامه می‌دهند و امیدواریم که ما شرمنده رفقای شهیدمان نشویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.