کد خبر : 58013
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401 - 7:14

فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی:

بسیجیان جهاد کشاورزی به کمک بازرسین و ناظرین وزارتخانه می آیند / خبرهای خوبی در جهت احیای جهاد سازندگی در بخش کشاورزی داریم

بسیجیان جهاد کشاورزی به کمک بازرسین و ناظرین وزارتخانه می آیند / خبرهای خوبی در جهت احیای جهاد سازندگی در بخش کشاورزی داریم

بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی برای کمک به دولت و بازرسی سازماندهی می‌شوند.

فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۹۵۰۰ نفر از بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی برای کمک به دولت و بازرسی سازماندهی می‌شوند.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، جلسه هماهنگی و هم‌افزایی دفتر نظارت و بازرسی و مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی در دفتر فرماندهی بسیج این وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه، بر ضرورت و نقش مشارکت بسیج در بازرسی و نظارت بر نحوه توزیع و بازار کالاهای اساسی تاکید شد‌.

در حاشیه این جلسه، مهرداد پاکار فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی در گفتگویی در این رابطه‌ اظهار کرد: ۹۵۰۰ نفر از بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر کمک همه مجموعه‌ها به دولت و حفاظت از حقوق مردم، سازماندهی می‌شوند.

فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: همان‌گونه که بسیج وزارتخانه در چند روز گذشته همگام و همراه در قرارگاه جهاد تبیین و ترویج شد، با تمام توان در کنار بازرسین و ناظرین هم خواهد بود.

وی در رابطه با احیای جهاد سازندگی در بخش کشاورزی نیز گفت: خبرهای خوبی در جهت احیای جهاد سازندگی در بخش کشاورزی و خدمت همه جانبه به جامعه کشاورزی در هفته‌های آتی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.