کد خبر : 56118
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 4:46

برگزاری مراسم تقدیر از محققین و پژوهشگران سازمان آب و برق خوزستان

برگزاری مراسم تقدیر از محققین و پژوهشگران سازمان آب و برق خوزستان

مراسم تقدیر از محققین و پژوهشگران سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

مراسم تقدیر از محققین و پژوهشگران سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

در مراسمی با حضور معاونین و مدیر دفتر پژوهش‎های کاربردی از محققین، پژوهشگران وفعالان تحقیقات و پژوهش‎های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان تقدیر بعمل آمد.

مدیر دفتر پژوهش‎های کاربردی از برگزاری مراسم تقدیر از محققین و پژوهشگران سازمان آب و برق خوزستان خبر داد و گفت: با وجود تغییر زمان برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش از سوی وزارت نیرو ازتاریخ ۲۳ آذر به تاریخ ۱۶ دی، دفتر پژوهش‎های کاربردی به نمایندگی از سازمان آب و برق خوزستان در این رویداد بزرگ حضوری فعال داشت.

داریوش بهارلویی افزود:امسال با توجه به محدودیت هایی که به خاطر وجود ویروس کویید۱۹ بر همه آحاد جامعه تحمیل شد، این جشنواره برای اولین بار به صورت مجازی با حضور کلیه آب‎های منطقه ای، شرکت های آب و فاضلاب، شرکت‎های توزیع، انتقال، نیروگاه‎های حرارتی، پژوهشگاه نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار گردید که در نوع خود تجربه مفیدی بود.

وی تصریح کرد:غرفه سازمان آب و برق خوزستان که به صورت vip طراحی و بارگزاری شده بود در میان غرفه‎ های شرکت های  یادشده بسیار پرمحتوا و با کیفیت به معرفی خود پرداخت . در این غرفه معرفی ۸ محصول کاربردی(روش نوین شست‌و شوی ژنراتور با استفاده از ربات هوشمند ، طراحی، ساخت و تست یک ربات پرنده صنعتی UAV ، ، طراحی و ساخت آچار برای باز شدن پیج های دور از دسترس در صنعت و طراحی، ساخت و پیاده سازی نرم افزار جامع بهره برداری نیروگاه کرخه…)، یک طرح پذیرفته شده در وزارت نیرو(طرح نرم افزار کرخه)، سه کلیپ از محصولات ارائه شده و تصاویر متعدد از محصولات به همراه پوستر طراحی شده نظر علاقه مندان و بازدید کنندگان را به خود معطوف نمود.

مدیر دفتر پژوهش‎های کاربردی گفت: امسال در بین ۱۰ پژوهشگر برتر در سطح وزارت نیرو، سازمان آب و برق خوزستان نیز خانم دکتر مژده جامعی را داشت، ضمن اینکه در این بخش از آقای دکتر علی معتمدی نیز به خاطر ارسال مدارک  تحقیقات و چاپ کتاب تشکرو قدر دانی میکنیم.در بین ۴ طرح برگزیده وزارت نیرو، طراحی، ساخت و پیاده سازی نرم افزار جامع بهره برداری نیروگاه کرخه به مقام چهارم رسید که در میان آن همه طرح ارسال شده از کلیه شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو، این مقام  جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر دفتر نوآوری و توسعه فناوری در مورد اهداف آینده دفتر پژوهش‎ها خاطرنشان کرد: بدون تردید، ایده، هدف و نقشه راه دفتر تحقیقات این خواهد بود که ازتفکر در مورد طرح‎های کوچک فاصله گرفته و به سمت اجرایی نمودن طرح‎های بزرگ استانی و ملی قدم بردارد ، چراکه این پتانسیل در سازمان آب و برق خوزستان و دفتر تحقیقات آن وجود دارد. بدون شک با وجود کارشناسان مجرب و با انگیزه در امر تحقیقات هرجا که به مسئله و یا سوالی برخورد کنیم که نتوانیم پاسخ آن را بیابیم به کمک تحقیقات می توانیم گره گشا باشیم.

داریوش بهارلویی در خاتمه اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه ترویج تحقیقات و پژوهش بود. به همین منظور فرصت را غنیمت شمردیم تا طی مراسمی با دعوت ازآقای مهندس اسماعیلی معاون مالی و پشتیبانی و همچنین  آقای مهندس رابعی معاون مطالعات پایه ،به نمایندگی از مدیرعامل محترم سازمان آب و برق خوزستان از فعالان، محققین و ارائه دهندگان طرح‎های موفق پژوهشی در سال ۱۳۹۹ تقدیر و قدر دانی بعمل آوریم.

  مهندس حمیدرضا اسماعیلی معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی سازمان آب و برق خوزستان نیز در این جلسه ضمن تبریک مجدد به مناسبت هفته پژوهش و تقدیر از عوامل برگزاری این رویداد ابراز امیدواری کرد در سال آتی شاهد موفقیت هرچه بیشتر محققین و پژوهشگران صنعت آب و برق با رتبه ها و مقام های بالاتر باشیم.

وی گفت: می بایست با خلاقیت ، نوآوری و ارزشگذاری بتوانیم ایده ها را تبدیل به عمل کنیم و پژوهش‎ها به سمت کاربردی شدن و حل مسائل بزرگ صنعت آب و برق کشور برود.

مهندس فراز رابعی معاونت مطالعات پایه و طرح‎های جامع منابع آب،ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات محققین و پژوهشگران خواستار تعامل و ارتباط هر چه بیشتر دفتر توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی با معاونت مطالعات پایه و طرح‎های جامع منابع آب شد.

در پایان از تلاشگران، محققان و پژوهشگران برگزیده سال ۱۳۹۹ با اهدای لوایح تقدیر از سوی مدیرعامل محترم سازمان تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.