کد خبر : 52666
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 4:05

اعطای تسهیلات بدون وثیقه به کارآفرینان پیشرو

اعطای تسهیلات بدون وثیقه به کارآفرینان پیشرو

کارآفرینان پیشرو بدون وثیقه تسهیلات می‌گیرند.

کارآفرینان پیشرو بدون وثیقه تسهیلات می‌گیرند.

معاون توسعه کارافرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حمایت از کارآفرینان پیشرو گفت: مصوبه حمایت از کارآفرینان پیشرو را به دولت ارائه کردیم که بر اساس آن علاوه بر پرداخت تسهیلات بدون وثیقه، دریافت روادید بین‌المللی و برگ سبز برای آن تسهیل می‌شود.

عیسی منصوری در مراسم نشست خبری هفته جهانی کارآفرینی گفت: با توجه به شرایط تحریمی و محدودیت‌های به وجود آمده بنگاه‌ها میدان بازی برای فعالیت نداشتند و در مقابل افراد کارآفرین وارد میدان شدند و بر این اساس رویکرد ما به حمایت از فرد کارآفرین تغییر کرد.

وی افزود: با توجه به این تغییر رویکرد، دولت مصوبه حمایت از کارآفرینان پیشرو منتخب در جشنواره کارآفرینی را در دستور کار قرار داد و این مصوبه فرآیند تصویب را طی می‌کند و جزئیات آن به زودی اعلام می شود.

معاون وزیر کار توضیح داد: براساس این مصوبه کارآفرینانی که در جشنواره‌های بین‌المللی به عنوان کارآفرین برتر انتخاب می‌شوند، تسهیلات بانکی و غیربانکی برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: چنانچه این پیشنهاد تصویب شود برای نخستین بار برای کسانی که به عنوان کارآفرین پیشرو انتخاب می‌شوند اطلاعات آنها در سامانه‌ای بارگذاری می‌شود و کارت‌هایی صادر می‌شود و کارآفرینان می‌توانند بدون وثیقه و ضمانت از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.

منصوری اضافه کرد: این افراد می‌توانند علاوه بر دریافت تسهیلات بدون وثیقه از خط سبز گمرک و صدور روادید برای شرکت در رویدادهای بین المللی نیز بهره‌مند شوند و برای شرکت‌هایی که از کارآفرینان برتر استفاده می‌کنند  نیز مزیت‌هایی در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

قاسم چهارشنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

سلام تسهیلات بانک کشاورزی به غبر از وام ازددواج وسیل قطع شده الان دوماهه دوندگی کردم واسه وام ادوات کشاورزی الان میگن قطع شده پس چرا این همه شعار میدین واسه حمایت از کشاورز