کد خبر : 11949
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1395 - 14:00

۸۵ درصد از پشتیبانی مالی تولیدکنندگان توسط بانک کشاورزی / تلاش بانک کشاورزی برای فعال شدن صنایع کشاورزی

دهقان نیوز / بیش از ۹۰ درصد پرداختی های نظام بانکی در بخش کشاورزی توسط بانک کشاورزی تامین شده است.

دهقان نیوز / بیش از ۹۰ درصد پرداختی های نظام بانکی در بخش کشاورزی توسط بانک کشاورزی تامین شده است.

داور ماهی کار عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در آئین تودیع و معارفه مدیران شعب بانک کشاورزی در اردبیل گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط مسئولین در برنامه ششم توسعه می بایست ۸۵ درصد از پشتیبانی مالی از تولید کنندگان و بهره برداران توسط بانک کشاورزی انجام شود. بدیهی است تحقق این امر مهم که سعی اعضاء هیئت مدیره نیز بر آن استوار شده است، می تواند گام موثری در رشد و ترقی بخش کشاورزی داشته و به بسیاری از معظلات در این بخش منجمله رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و فعال شدن صنایع کشاورزی در این بخش منجر شود .

ماهی کار با اشاره به سعی و اهتمام بانک کشاورزی در رفع مشکلات و تنگناهای بخش تولید افزود: بانک کشاورزی بعد از پیروزی انقلاب نقش اساسی و مهمی در رونق کشاورزی داشته به همین دلیل نیز در مقوله توسعه اقتصادی جایگاه شایسته ای دارد؛ به گونه ای که اگر کارنامه این بانک را با دقت مورد بررسی قرار دهیم، می بینیم که بیش از ۹۰ درصد پرداختی های نظام بانکی در بخش کشاورزی توسط همین بانک تامین شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: بانک کشاورزی کشور ۱۷ هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی ماهر و تحصیل کرده دارد که رشته دانشگاهی آنان عمدتا کارشناسی امور مالی و علوم اقتصادی است و سعی و اهتمام این عزیزان این است که بتوانند به بهترین نحو ممکن جایگاه بانک کشاورزی را در عرصه خدمت رسانی به بخش کشاورزی ارتقا دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.