کد خبر : 363
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مهر 1394 - 12:53

گندمکاران کارت هوشمند می گیرند

گندمکاران کارت هوشمند می گیرند

دهقان نیوز / با اختصاص کارت هوشمند به گندمکاران، تمامی امکانات مورد نیاز برای تولید و رفاه زندگی آنها را فراهم می آوریم.

دهقان نیوز / با اختصاص کارت هوشمند به گندمکاران، تمامی امکانات مورد نیاز برای تولید و رفاه زندگی آنها را فراهم می آوریم.

 

مدیرعامل مجمع ملی کشاورزان خبره کشور گفت: در برنامه داریم که بتوانیم تحقیقات را خصوصی‌سازی کرده و به خدمت بگیریم تا ژن‌ها، بذور و سایر عواملی که مورد نیاز است را به نفع تولید رقم بزنیم.

خان‌محمدی ادامه افزود: این بنیاد با رهنمودهای علمی و استفاده از دانش محققان توانسته است ارتقای کمی و کیفی محصول گندم را رقم بزند، به‌گونه‌ای که در کشت دیم، کشاورزانی که بالای ۲٫۵ تن تولید داشته باشند، به عضویت درمی‌آیند و کشاورزانی که کمتر از این تولید دارند، با رهنمودهای ترویجی تلاش می‌شود تا به سطح تولید مناسبی دست پیدا کنند.

مدیرعامل مجمع ملی کشاورزان خبره کشور خاطرنشان کرد: در بخش گندم آبی نیز بهره‌بردارانی که شش تن به بالا عملکرد دارند، از اعضای این صندوق هستند و سایرین نیز برای رسیدن به این رقم ترغیب می‌شوند.

خان‌محمدی ادامه داد: در حال حاضر چهارهزار و هفت نفر در استان‌های کشور به عضویت این بنیاد درآمده‌اند و در برنامه داریم که تعداد آنها را افزایش دهیم و بتوانیم با اختصاص کارت هوشمند به گندمکاران، تمامی امکانات مورد نیاز برای تولید و رفاه زندگی آنها را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این تشکل بتواند در زمینه خرید گندم و ورود سیلوهای بخش خصوصی به این مجموعه، بر قیمت نیز تأثیر بگذارد و خود عاملی برای تعیین قیمت خرید تضمینی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.