تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 6:09

گفتگو با رئیس نظام صنفی کشاورزی کوثر

گفتگو با رئیس نظام صنفی کشاورزی کوثر

این بود رونق اقتصادی که دولت وعده داده بود!؟

رئیس نظام صنفی کشاورزی کوثر از خاموشی چراغ اقتصادی شهر بدلیل تعطیلی و پلمپ تنها کارخانه تولیدی – تبدیلی فراورده های لبنی در کوثر خبر داد.
توران پادیاب به دهقان نیوز گفت: زمانی تنها واحد تولیدی-تبدیلی فراورده های لبنی شهرستان کوثر بنام الزهرا باعث ایجاد رونق اقتصادی برای مردم شهر بود که حدود ۸۰ درصد اقتصاد شهر را به خود وابسته کرده بود. متاسفانه طی چندسال گذشته بدلیل به تاخیر افتادن بدهی های بانکی، این واحد تولیدی از سوی بانک توسعه تعاون پلمپ شده و اکنون تعطیل است و نمی تواند به کار خود ادامه دهد. علیرغم پیگیری های فراوان از سوی تشکلهای کشاورزی از طریق جهادکشاورزی و با همکاری استانداری و فرمانداری و تهیه مصوبات مربوطه، متاسفانه بانک بدون در نظر گرفتن پیگیریها و همچنین با عدم تمکین به مصوبات همچنان به پلمپ کارخانه ادامه داده است.

وی افزود: شیر واحدهای دامداری سراسر شهرستان بر روی دستشان مانده و چرخ اقتصاد زندگیشان پنچر شده و ناچار به فروش دام های خود هستند. این بود رونق اقتصادی که دولت وعده داده بود!؟ کارخانه ای که در هر شیفت حدود ۱۰۰ نیروی انسانی در آن مشغول بکار بودند به یکباره تعطیل شد و تمام نیروها بیکار شدند. جمعیت ۳۰ هزار نفری شهرستان بدلیل مهاجرت مردم به نصف کاهش یافته است. از مسئولین امر خواستار پیگیری این موضوع هستیم و هرچه سریعتر کارخانه مجددا باید راه اندازی شود. به داد این شهرستان برسید.

 

  • گفتگو از: احسان حاصل فروش
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.