تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 7:36

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی گرگان

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی گرگان

از دولت می خواهیم که به کشاورزان یک کارت سوخت بدهند و همه را راحت کنند.

دبیر نظام صنفی کشاورزی گرگان گفت: مشکلات دریافت سهمیه سوخت صبر کشاورزان را لبریز کرده است و دریافت کارت سوخت راحت ترست.

توکلی در گفتگو با دهقان نیوز گفت: هر چند وقت در سامانه ثبت نام آنلاین شرکت نفت جهت دریافت سهمیه سوخت تغییراتی اعمال می کنند و هر بار با یک مشکل جدید روبرو می شویم و مرتب سامانه مشکل دارد.

وی افزود: به دامداری ها و مرغداری ها می گویند باید گازکشی شوند، خوب مشکل اینجاست تا زمانیکه دامدار در نوبت گازکشی قرار دارد، برای دریافت سهمیه چکار باید بکند؟! چون بلاتکلیف است.

وی گفت: به دامداریهای سنتی که جدیدا بعد از پیگیری های متعدد سهمیه سوخت تعلق گرفته ماهانه تقریبا ۲۰۰ لیتر می دهند که اصلا کفاف یک هفته اداره دامداری را هم نمی کند.

دبیر نظام صنفی کشاورزی گرگان به دهقان نیوز گفت: قبلا به جهت جلوگیری از بحث قاچاق طرح پلاک گذاری دام را انجام دادند و دارابودن پلاک و شناسنامه دام را بعنوان مدرکی معتبر برای خدمات رسانی مانند دریافت سهمیه سوخت معتبر می دانستند اما الان هیچگونه اعتباری ندارد و ملاک داشتن پروانه فعالیت و مدارک دیگر است. حال سوال اینجاست پس چرا پلاک گذاری را مطرح کردند و هزینه بر دوش دامدار گذاشتند؟

توکلی گفت: فلان مسئول پشت میز خود در تهران نشسته و گزارشات سهمیه بندی سوخت را طوری جلوه می کند و به دولت ارائه می دهد که در فلان شهر یا استان در مصرف سوخت صرفه جویی کردیم. آقایان به ظاهر مسئول آخر به چه قیمتی؟ به قیمت نابود کردن کشاورزان و دامداران؟!

وی در پایان گفت: از دولت می خواهیم که به کشاورزان یک کارت سوخت بدهند و همه را راحت کنند تا هر کسی برود دنبال کار خودش. نمی خواهیم از طرف دولت حمایت شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.