تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1398 - 5:55

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی دهاقان

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی دهاقان

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی دهاقان گفت: دولتی ها در امور اجرایی نظام صنفی کشاورزی دخالت می کنند.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی دهاقان گفت: دولتی ها در امور اجرایی نظام صنفی کشاورزی دخالت می کنند.

مصطفی ممتاز در گفتگو با دهقان نیوز گفت: مشکلات نظام صنفی کشاورزی شهرستان دهاقان یکی دو تا نیست. متاسفانه ادارات و ارگانهای دولتی توجهی به این صنف کشاورزی نمی کنند و حتی آنرا به رسمیت نمی شناسند و در جلساتی که در شوراها و سازمانهای دیگر تشکیل می گردد از نظام صنفی کشاورزی هیچگونه دعوت رسمی بعمل نمی آید شاید بصورت موردی آن هم در جلساتی که خیلی مهم نیستند و تنها چند ساعت مانده به آغاز جلسه با یک تماس تلفنی اطلاع می دهند. نظر نهادهای دیگر را به نظام صنفی تحمیل می کنند. آیا شان سازمان نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی در این حد است؟

وی گفت: این صنف بعنوان نماینده کشاورزان شهرستان که زحمتکش ترین اقشار کشورند فعالیت می کند و حق خود می داند بعنوان یک تشکل قانونی و مستقل در تمامی تصمیم گیری ها و امور مربوط به کشاورزی شرکت داشته باشد. این موضوع بارها به شورای اداری شهرستان هم یادآوری شده ولی باز هم اهمیتی داده نمی شود.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی دهاقان گفت: دخالت های بی مورد سازمانهای جهاد کشاورزی و تعاون روستایی در امور اجرایی نظام صنفی شهرستان دهاقان به حدی ست که در عزل و نصب اعضای هیات مدیره و دبیر اجرایی نیز اعلام نظر می کنند. کار بجایی رسیده که ارگانهای دیگر حتی پاسخ استعلام های نظام صنفی را هم نمی دهند. با این شرایط چگونه می توان حق کشاورزان را مطالبه کرد و اعتماد آنها را جلب نمود؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.