تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 5:32

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی بهارستان

گفتگو با دبیر نظام صنفی کشاورزی بهارستان

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی بهارستان گفت: کشاورزان امنیت ندارند.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی بهارستان گفت: کشاورزان امنیت ندارند.
حسینعلی فلاحی به دهقان نیوز گفت: مشکلات بخش کشاورزی بسیار زیاد است و اگر بخواهم در موردشان بحث کنم باید کتاب نوشته شود. همه نهاده ها را گران تهیه می کنیم. بحث امنیت کشاورزی در بهارستان بسیار ضعیف است نه امنیت جانی داریم و نه امنیت مالی. محصول خوب را سارقان، معتادان و رهگذران به یغما می برند و الباقی محصول بی کیفیت به کشاورز می رسد حتی وسایل و تجهیزات را هم‌ سرقت می کنند.
وی افزود: بارها به نیروی انتظامی در خصوص تامین امنیت گفته ایم اما هر بار می گویند نیروی کافی نداریم. سارقان علاوه بر محصول به درخت هم رحم نمی کنند و درختان گردو را بریده و به سرقت می برند. درختان ۲۵ الی ۳۰ ساله که برای رشد آنان زحمت فراوان کشیده شده و محصول پر بار می دهند. کشاورزان از دست ماموران شهرداری نیز در امان نیستند و حتی اجازه ساخت یک سرویس بهداشتی برای خود و کارگران را ندارند و مرتب از جانب شهرداری اذیت می شوند. کشاورزان اصلا امنیت ندارند.
وی گفت: در خصوص بحث بیمه تامین اجتماعی نیز تاکنون کشاورزان نتوانسته اند خودرا بیمه کنند بعلت عدم همکاری سازمان تامین اجتماعی و برای درمان یک سرماخوردگی ساده باید هزینه های زیادی را متحمل بشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.