کد خبر : 6623
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1395 - 9:21

کشاورزان عضو صندوق بیمه تامین اجتماعی شوند / واجدین شرایط به کارگزاری ها مراجعه کنند

دهقان نیوز / کشاورز یا عشایر با انتخاب یکی از سطوح هشت گانه درآمدی سال ۹۵ می‌تواند نسبت به نام نویسی و پرداخت حق بیمه در آن سطح اقدام کند.

دهقان نیوز / کشاورز یا عشایر با انتخاب یکی از سطوح هشت گانه درآمدی سال ۹۵ می‌تواند نسبت به نام نویسی و پرداخت حق بیمه در آن سطح اقدام کند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان گفت: کشاورزان، روستائیان و عشایر استان با عضویت در صندوق بیمه تامین اجتماعی مخصوص این قشر می توانند از مزایای عضویت در این صندوق برخوردار شوند.

هادی بشیری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان البرز گفت: بر اساس مصوبه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه هر فرد روستایی، کشاورز یا عشایر با انتخاب یکی از سطوح هشت گانه درآمدی سال ۹۵ می‌تواند نسبت به نام نویسی و پرداخت حق بیمه در آن سطح اقدام کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:حداقل درآمد برای کشاورزان، روستائیان و عشایر در سال جاری ۳۰۰ هزار تومان و حداکثر ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان این که افراد بالای ۱۸ سال تحت پوشش این صندوق قرار می‌گیرند،خاطرنشان کرد: واجدین شرایط می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین کارگزاری صندوق، عقد قرارداد و پرداخت حق بیمه عضو این صندوق و درآینده از مزایای پیری، از کارافتادگی کلی و مستمری بازماندگان برخوردار شوند.

بشیری با اشاره به اینکه حق بیمه در این صندوق ۱۵ درصد درآمد انتخابی است، گفت: از ۱۵ درصد حق بیمه ۱۰ درصد توسط دولت تأمین شده و بیمه شده فقط ۵درصد حق بیمه پرداخت می‌کند که این مبلغ سهم بیمه شده برای دوره یکساله  سال ۹۵ از ۱۸۰ هزار تومان تا ۴۲۰ هزار تومان قابل پرداخت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.