کد خبر : 10776
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1395 - 13:20

کشاورزان برای خرید نهاده‌، کارت اعتباری می گیرند

دهقان نیوز / نخستین باشگاه مشتریان کشور با عنوان میز خدمات زنجیره تأمین نهاده‌های کشاورزی در قالب باشگاه کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

 دهقان نیوز / نخستین باشگاه مشتریان کشور با عنوان میز خدمات زنجیره تأمین نهاده‌های کشاورزی در قالب باشگاه کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

شرکت خدمات حمایتی و سایر دست‌اندرکاران از سرمایه‌گذاران هندی که برای ساخت کارخانه کود ازته در منطقه چابهار فعالیت می‌کنند، حمایت می‌کند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ، سرمایه‌گذاری‌هندی‌ها برای تولید انواع کودهای ازته در منطقه چابهار را مثبت خواند و گفت: توافق برای سرمایه‌گذاری مشترک و تولید انواع کودهای اوره با استفاده از ظرفیت‌های گاز ایران به توافقات اولیه با وزارت نفت و سازمان نیروهای مسلح رسیده است.

یزدان سیف افزود: هر فعالیت اقتصادی که باعث افزایش سرمایه‌گذاری و صادرات بیشتر محصولات تولیدشده در کشور شود، به‌طور قطع مزایای بسیاری را عاید کشور خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما دارای بزرگ‌ترین ذخایر نفت و گاز جهان است، اما بزرگ‌ترین مشکل کمبود یا نبود سرمایه‌گذاری است که در صورت جذب آن می‌توان از پتانسیل‌های موجود استفاده حداکثری کرد.

سیف ادامه داد: هندی‌ها برای تولید ۱۰ میلیون تنی کودهای ازته تفاهم‌نامه اولیه امضا کردند و ساخت کارخانه در منطقه چابهار می‌تواند اشتغال خوبی را برای جوانان این مرز و بوم ایجاد کند.

وی درباره برنامه‌های شرکت برای واردات متقابل نهاده‌ها از کشور هند و سایر کشورها تصریح کرد: نخستین مرحله‌ای که باید در مزارع کشور اجرایی شود، بالا بردن عملکرد تولید کود در مزارع است، زیرا شاهد هستیم که برخی کشاورزان نمونه عملکرد ۹ تا ۱۲ تن در هکتاری را در مزارعشان دارند، در حالی که عملکرد در حال حاضر در برخی مزارع چهار تن است.

سیف یادآور شد: تلاش می‌کنیم بذر، کود و سایر نهاده‌های باکیفیت را از کشورهای مطرح دنیا وارد کنیم تا زمینه‌های ارتقاء تولید فراهم شود.

وی تأکید کرد: شرکت خدمات حمایتی از حضور سرمایه‌گذاران هندی و سایر سرمایه‌گذاران در حوزه نهاده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از افتتاح رسمی نخستین باشگاه مشتریان در قزوین خبر داد و اظهار داشت: در سه‌شنبه هفته جاری نخستین باشگاه مشتریان کشور با عنوان میز خدمات زنجیره تأمین نهاده‌های کشاورزی در قالب باشگاه کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

سیف همچنین گفت: برای آنکه باید نهاده‌های عرضه‌شده به بخش کشاورزی از استاندارد مناسب و کیفیت برخوردار باشد، لازم به وجود خدمات پس از فروش نیز هست تا کشاورزان نسبت به مصرف نهاده‌های مورد نیاز با دانش کافی و لازم برخورد شوند.

وی در ادامه افزود: این موضوع یکی از وظایف زنجیره عرضه است که این امر نیازمند رابطه دوسویه با کشاورزان است.

سیف خاطرنشان کرد: در این راستا مقرر است از کانال ارتباطی باشگاه مشتریان استفاده کنیم که در این باشگاه خدمات مختلف فنی، مالی، مشاوره‌ای، بازرگانی و اطلاع‌رسانی به کشاورزان ارائه می‌شود تا بتوانند نسبت به بهره‌گیری مطلوب‌تر از نهاده‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین خدمات باشگاه می‌توان به آزمایش خاک و آب و ارائه نتایج به‌صورت رایگان با تخفیف ۶۰ درصدی، کارت خرید اعتباری از پایانه‌های فروشگاهی و مرتبط شرکت، صدور نسخه مصرف نهاده‌های کشاورزی، ارائه آخرین اطلاعات هواشناسی و مشاوره در جهت عکس‌العمل مناسب اشاره کرد و همچنین مشاوره فنی در حوزه مصرف نهاده‌های کشاورزی، تأمین و تحویل غیرحضوری نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان در محل مورد تقاضا و پاسخگویی به شکایات و دریافت پیشنهادات از دیگر خدمات این باشگاه است.

سیف در پایان تصریح کرد: اگر کشاورزان مشکل بدحسابی نداشته باشند، بانک کشاورزی کارت اعتباری به آنها می‌دهد و توسط آن می‌توانند نسبت به خرید نهاده‌های مورد نیاز خود به‌صورت اقساط اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.