کد خبر : 33275
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1396 - 18:44

کارنامه حجتی در دولت یازدهم قابل قبول بود

حجتی پس از تجربه در دو دوره وزارتی بتواند برنامه های بهتری را برای ارتقای تولید، اشتغال و صادرات داشته باشد.

یک نماینده مجلس گفت: کارنامه حجتی در دولت یازدهم قابل قبول بود

«نظر افضلی» در گفتگو با ایرنا افزود: به نظر می رسد محمود حجتی وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم پس از تجربه در دو دوره وزارتی بتواند برنامه های بهتری را برای ارتقای تولید، اشتغال و صادرات داشته باشد.
وی اظهار داشت: وزارت جهادکشاورزی برای دستیابی به برنامه های خود در دولت دوازدهم نیازمند تعامل بیشتر با محققان و پژوهشگران و همچنین داشتن کادر اجرایی چابک و جدید است.
وی اضافه کرد: به طور حتم برنامه خودکفایی در تولید کالاهای اساسی، بهسازی زیرساخت های تولید و همچنین صادرات باید در دستور کار دولت جدید قرار گیرد.
نماینده مردم نهبندان و سرچشمه در مجلس شورای اسلامی به پتانسیل های بالای بخش کشاورززی اشاره کرد و گفت: به طور قطع در وزارت جهادکشاورزی دولت دوزادهم باید زنجیره تولید تا مصرف محصولات مختلف کشاورزی از جمله دام و طیور و همچنین مشارکت تعاونی های روستایی آسیب شناسی و مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه در برنامه های وزارت جهادکشاورزی باید حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برابر دیده شود، اضافه کرد: یکی از نقاط ضعف های وارده به وزارت جهادکشاورزی وضعیت بخش بازرگانی بود که انتظار می رود در دوره جدید با رفع این مشکلات، به نقاط قوت تبدیل شود.

**جدایی بخش بازرگانی از وزارت جهادکشاورزی رای نیاورد
وی درباره لایحه پیشنهادی دولت برای تشکیل مجدد وزارت بازرگانی و انتزاع بخش بازرگانی محصولات کشاورزی از وزارت جهادکشاورزی گفت: این لایحه در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی رای نیاورد و به نظر می رسد در صحن علنی نیز با آن موافقت نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.