کد خبر : 21557
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 - 11:47

چه خبر از اصلاح آیین نامه نظام صنفی کشاورزی ؟

۴۳۸ نظام صنفی کشاورزی در کشور فعال است. سازماندهی ساماندهی تشکل های نظام صنفی خبرگان هماهنگی حمایتی هم در حال انجام است.

۴۳۸ نظام صنفی کشاورزی در کشور فعال است. سازماندهی ساماندهی تشکل های نظام صنفی، خبرگان، هماهنگی حمایتی هم در حال انجام است.

مرتضی ادیب اظهار کرد: همچنین ۳۵۰ خبرگان کشاورزی و ۲۳۱ هماهنگی حمایتی کشاورزی فعال هستند.
وی با اشاره به حوزه فعالیت های دفتر امور تشکل های اراضی گفت: هم اکنون اصلاحیه آیین نامه نظام صنفی کارهای کشاورزی در مراحل پایانی است و سازماندهی ساماندهی تشکل های نظام صنفی، خبرگان، هماهنگی حمایتی هم در حال انجام است
معاون دفتر امور تشکل های کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: هم اکنون اقتصاد کشاورزی اقتصاد معیشتی است و سن کشاورزان خیلی بالا و سطح تحصیلات آن ها هم بسیار پایین است و این عوامل باعث عدم استفاده از فناوری نوین شده است.
ادیب گفت: باید شرایطی را مهیا کنیم که از شکل جدید کشاورزی و فناوری و دانشگاه و دانش آموختگان به نحو مطلوب استفاده کنیم تا بخش کشاورزی ارتقا پیدا کند.
وی افزود: چون معتقدیم اگر همینطور ادامه پیدا کند عملا جوانان به سمت کشاورزی نخواهند رفت مگر اینکه شرایط جدیدی براساس شرایط جدید جهانی به وجود آید.
نخستین نمایشگاه فن بازار مزرعه کشور در شیروان با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی پنجشنه در مجتمع آموزش عالی کشاورزی شیروان افتتاح شد.
شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.