کد خبر : 51889
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 13:50

پیشنهاد ۲۵۰۰ تومانی دولت برای خرید تضمینی گندم

پیشنهاد ۲۵۰۰ تومانی دولت برای خرید تضمینی گندم

دولت پیشنهاد ۲ هزار ۵۰۰ تومانی گندم را مطرح کرده که در دستور کار شورای اقتصاد قرار گرفته شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دولت پیشنهاد ۲ هزار ۵۰۰ تومانی گندم را مطرح کرده که در دستور کار شورای اقتصاد قرار گرفته شده است.
به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم، علی اکبری با بیان اینکه پیش بینی شده بود که حدودا ده میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شود اما به دلیل ورود گسترده دلالان به بازار این محصول، پیش بینی‌های صورت گرفته محقق نشد، گفت: دلالان و واسطه‌ها گندم کشاورزان را با قیمت بالاتری از نرخ تعیین شده توسط دولت خریداری می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر شده است تا پایان شهریورماه فرصت داده شود تا گندم‌های موجود تحویل دولت داده شود، تصریح کرد: در صورتی که با کسری گندم مواجه شویم دولت باید تمهیداتی برای جبرای این کسری پیش بینی کند.

تا کنون با پیشنهاد قیمت ۲ هزار و ۸۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم در سال زراعی آینده که توسط کشاورزان ارائه شده موافقت نشده است

اکبری با اشاره به اینکه تا کنون با پیشنهاد قیمت ۲ هزار و ۸۰۰ تومانی خرید تضمینی گندم در سال زراعی آینده که توسط کشاورزان ارائه شده موافقت نشده است، اضافه کرد: دولت پیشنهاد ۲ هزار ۵۰۰ تومانی گندم را مطرح کرده که در دستور کار شورای اقتصاد قرار گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.