کد خبر : 14136
تاریخ انتشار : جمعه 11 تیر 1395 - 14:08

پرداخت وام مکانیزاسیون کشاورزی با بهره بانکی پایین

دهقان نیوز / نمایندگان ، پرداخت وام مکانیزاسیون کشاورزی با بهره بانکی کمتر را پیگیری می کنند.

دهقان نیوز / نمایندگان ، پرداخت وام مکانیزاسیون کشاورزی با بهره بانکی کمتر را پیگیری می کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم آذربایجان غربی پرداخت وام مکانیزاسیون کشاورزی با بهره بانکی کمتر را پیگیری می کنند

هادی بهادری در جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ارومیه با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات بانکی برای مکانیزاسیون بخش کشاورزی ۱۸ و ۲۱ درصد است افزود: این نرخ بالای سود تسهیلات بانکی برای کشاورزان به صرفه نیست واغلب کشاورزان امکان بازپرداخت آن را ندارند.

وی بر ضرورت ساماندهی بیمه کشاورزان و روستائیان تاکید کرد و گفت: این بخش بدون حمایت تاثیر چندانی در عرصه اقتصادی نخواهد داشت.

بهادری  در خصوص یارانه  صادراتی طیور گفت: متاسفانه قیمت تمام شده طیور در کشور ما نسبت به کشور های دیگر بالاست لذا باید یارانه صادراتی تعیین شود که در این راستا نسبت به پرداخت یارانه به صادرکنندگان طیور پیگیری لازم از سوی نمایندگان مجلس انجام می شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصیص ۳۰ درصد اعتبارات مدیریت آب در اجرای طرح های آب کشاورزی گفت: این اعتبارات باید جهت تکمیل پروژه های آبیاری و انتقال آب افزایش یابد.

وی بیان کرد: کشاورزان استان ۲٫۵ برابر میانگین جهانی آب مصرف می کنند و باید این الگوی مصرف اصلاح شود .

بهادری اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی استان را اتاق فکر اقتصادی استان عنوان کردو گفت: همه فعالان اقتصادی باید از طریق این اتاق فکر هدایت و حمایت شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.