کد خبر : 285
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 - 14:04

پرداخت وام با کارمزد ۳ درصد به روستاییان

دهقان نیوز / وام هایی با کارمزد کم به روستاییان پرداخت می شود. برای تاسیس شرکت ها در روستاها وام هایی با کارمزد ۳ درصد در نظر گرفته شده است و هر چه مشارکت روستاییان بالا رود تسهیلات برای آنان نیز افزایش می یابد.

دهقان نیوز / وام هایی با کارمزد کم به روستاییان پرداخت می شود. برای تاسیس شرکت ها در روستاها وام هایی با کارمزد ۳ درصد در نظر گرفته شده است که با وثیقه کارت ملی قابل دریافت است و هر چه مشارکت روستاییان بالا رود تسهیلات در نظر گرفته شده برای آنان نیز افزایش می یابد.

به گزارش دهقان نیوز، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در خصوص حذف واسطه ها و دلالان بخش تولیدات روستایی و کشاورزی گفته یکی از دلایلی که معاونت توسعه روستایی به فکر ایجاد تشکل های اقتصادی افتاد، تکمیل زنجیره از تولید به مصرف بود تا نیازها را از مبدا به تولید و در نهایت به مصرف برساند.

سید ابوالفضل رضوی افزود: با توجه به اینکه تولیدات زیادی که در کشور وجود دارد اگر تولید کنندگان شرکت هایی در غالب سهامی خاص یا تعاونی ها تشکیل دهند که مردم سهامداران آن باشند می توان دست واسطه ها را از این جریان قطع کرد و از تهیه مواد اولیه مثل خرید کود و سم و بذر تا پخش محصولات بدون واسطه صورت خواهد گرفت که با حذف واسطه ها و دلالان تعادل قیمت در بازار ایجاد می شود.

وی همچنین در ادامه از پرداخت وام هایی با کارمزد کم برای روستاییان خبر داد و گفت: برای تاسیس شرکت ها در روستاها وام هایی با کارمزد ۳ درصد در نظر گرفته شده است که با وثیقه کارت ملی قابل دریافت است و هر چه مشارکت روستاییان بالا رود تسهیلات در نظر گرفته شده برای آنان نیز افزایش می یابد.

رضوی پیرامون حمایت دولت در بخش صادرات محصولات اظهار داشت: هر تولیدی که محدود به مصرف در داخل کشور باشد شکست می خورد، تولیدات داخلی باید افزایش یابد و بستر صادرات آن به کشورهای دیگر فراهم شود. از این رو دولت در بخش تولید و بسته بندی محصولات به منظور صادرات آن برنامه های خوبی در نظر گرفته که در حال اجراست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.