کد خبر : 24583
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 - 12:36

واگذاری صدور پروانه دام روستائی به نظام صنفی کشاورزی

پیشنهاد شد صدور پروانه دام روستائی و عشایری به نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار شود.

پیشنهاد شد صدور پروانه دام روستائی و عشایری به نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار شود.

جلسه بررسی طرح واگذاری صدور پروانه دام روستائی و عشایری و همچنین  واگذاری برخی خدمات دامپروری به نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی در محل ساختمان وزارت جهاد کشاورزی و با حضور معاون امور دام کشور، مدیران کل بخش های صدور پروانه ، طیور ، اصلاح نژاد ، ریاست نظام صنفی کشاورزی کشور و رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی برگزار شد.

در این جلسه دکتر رکنی ، معاونت امور دام کشور ضمن استقبال از طرح های مطرح شده به خدمات تاثیر گذار نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی اشاره نموده و از این سازمان ،به عنوان یک سازمان موثر در پیشرفت کشاورزی کشور یاد کرد.

در ادامه جلسه و پس از بررسی تخصصی طرح توسط  مدیران کل  هر بخش ، ضمن موافقت با طرح اولیه از مسئولان نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی حاضر در جلسه ، خواسته شد، با تشکیل کارگروه اموردام، طرح های فوق را بررسی نموده و در نهایت در قالب طرحی جامع ، جهت اجرائی شدن به امور دام کشور ارائه نمایند .

لازم به ذکر است که طرح واگذاری صدور پروانه دام روستائی ، بعد از ماهها تحقیق و بررسی در کمیته تخصصی نظام صنفی کشاورزی استان خراسان رضوی به کشور پیشنهاد شده است.

۲rkwh

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حمیدی یکشنبه , ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۴:۱۰

با سلام خدمت مسولین نظا م صنفی کشاورزی که اگر در صدور پروانها تسیهل نشود باز هم فاید ه ندارد چرا در کشور ما هرکسی بخواهد کاری کند حتا اگر هیچ گونه خد مات از دولت نخواهد وفقط برای دادن مجوز با ید از هفت خان رستم بگذرد تا اجازه بدهند کاری بکند وخیلی از مردم ما بخاطر معطلی در ادارها خسته میشود و کارها را نیم نمام می گدارد نمیشود یک فکری کرد که فقط خود نظام صنفی بتواند پروانهارا صادر کند مردم از دوندگی برای دریافت پروانه خسته شدن واز هر ده نفر متقا ضی فقط یک نفر کار را تمام کرده