کد خبر : 24295
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1395 - 10:16

نمایندگان بجای تصویب قوانین متعدد در کشاورزی، قانون را اجرا کنند !

این روند موجبات دلسردی تولید کنندگان را فراهم می آورد و موجب فاصله گرفتن کشاورزان از فضای کسب و کار می گردد.

این روند موجبات دلسردی تولید کنندگان را فراهم می آورد و موجب فاصله گرفتن کشاورزان از فضای کسب و کار می گردد.

نشست مشترک قائم مقام نظام صنفی کشاورزی کشور در امور دام و رئیس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در راستای پیگیری اجرای قوانین و مقررات در  بخش کشاورزی، نشست مشترک قائم مقام نظام صنفی کشاورزی کشور در امور دام و رئیس کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اصفهان با حضور اعضای اتاق و مسئولین استانی و کشوری برگزار شد.

قائم مقام نظام صنفی کشاورزی کشور در این نشست تصریح کرد: عدم اجرای قوانین مربوط به بخش کشاورزی از مسائل بسیار مهم و چالش برانگیزی است که ادامه این روند موجبات دلسردی تولید کنندگان را فراهم می آورد و موجب فاصله گرفتن کشاورزان از فضای کسب و کار می گردد.

مهندس سید موسی رهنمایی افزود: خواسته کشاورزان این است که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جای تصویب قوانین متعدد در بخش کشاورزی بر انجام مأموریت و وظیفه ثانویه خود که همانا نظارت بر اجرای قوانین است تاکید ورزیده و اصرار بر اجرای قوانین داشته باشند.

وی همچنین اظهار داشت: نظام صنفی کشاورزی نه یک حزب و نه یک نهاد سیاسی است بلکه ساختاری است که هدف آن صرفا خدمت رسانی به کشاورزان و دفاع از حقوق قانونی آنهاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.