کد خبر : 46759
تاریخ انتشار : جمعه 7 دی 1397 - 11:22

نظام مهندسی کشاورزی از کارآفرینان حمایت می کند

نظام مهندسی کشاورزی حمایت از نوآوران، کارآفرینان بخش کشاورزی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

نظام مهندسی کشاورزی به عنوان سازمانی دانشی و با رویکردی دانش محور؛ حمایت و پشتیبانی از نوآوران، کارآفرینان و صاحبان و فعالین امرِ دانش گستری و انتقال، اشاعه و به کارگیری فن آوری های جدید در بخش کشاورزی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: استارت آپ های بخش کشاورزی، می توانند جاماندگی این حوزه را از فرایند پیشرفت و توسعه جبران کنند.

شاهرخ رمضان نژاد اظهار داشت: قابلیت های دانش و فن آوری در تحول و توسعه در هر امری بی نظیر و بی حد و مرز است و بکارگیری دانش و فن آوری اطلاعات در کشاورزی، موجب تحول اساسی می شود.

وی گفت: نظامات بازرگانی و تجارت کشاورزی کشور در سنوات گذشته پا به پای نظامات تولید تجدید و توسعه نیافته است و در قیاس با حوزه تولید جا مانده و سنتی است.

رمضان نژاد خاطرنشان کرد: در سال های اخیر ارتقا و توسعه بازار کشاورزی از اولویت ها و سیاست های اصلی وزیر جهاد کشاورزی بوده و با تعیین مجری کسب و کار های نوین و استارت آپ ها، توجه ویژه به آن را موجب شده است.

وی یادآور شد: نظام مهندسی کشاورزی به عنوان سازمانی دانشی و با رویکردی دانش محور؛ حمایت و پشتیبانی از نوآوران، کارآفرینان و صاحبان و فعالین امرِ دانش گستری و انتقال، اشاعه و به کارگیری فن آوری های جدید در بخش کشاورزی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور تصریح کرد: بخشی از ساختار تشکیلاتی سازمان در اجرای سیاست و رسالت اصلی نظام مهندسی در دانش گستری در محیط کشاورزی به حمایت و توسعه از نوآوری، صاحبان ایده و ابتکارات و تکنولوژی های جدید اختصاص می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.