کد خبر : 31752
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 9:11

نظام صنفی کشاورزی را بیشتر بها بدهید / تعدادی از تشکلها در برابر نظام صنفی موضع گرفته اند !

امید است مسئولان امور تشکلها، نظام صنفی را بیشتر بها بدهید.

امید است مسئولان امور تشکلها، نظام صنفی را بیشتر بها بدهید.

رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور در گردهمایی سراسری مسئولان امور تشکل های کشاورزی تعاون روستایی استانها گفت: مهم ترین موضوع مورد توجه تشکلهای کشاورزی، موضوع آموزش و توانمندسازی است.

محمد شفیع ملک زاده با بیان این مطلب تاکید کرد: در حوزه آموزش و ترویج و توانمندسازی نیاز به کار بیشتر و جدی تر می باشیم که متأسفانه این امر در اولویت کارها قرار نگرفته است. حتی ارکان نظامهای صنفی از اطلاعات لازم و کافی برای رعایت آیین نامه ها و مقررات برخوردار نیستند و لازم است شما مسئولان امور تشکلهای استانها در این خصوص اقدام بیشتری داشته باشید و همه با هم چه در دولت و چه در نظام صنفی تمام همت و تلاش خود را برای توانمندسازی بگذاریم و در این خصوص نیاز داریم که افرادی را برای مدیریت نظامهای صنفی تربیت کنیم.

بدون پیگیری مسئولان امور تشکل ها، نظام صنفی در سطح شهرستانها نمی تواند اقدامات لازم را به سرانجام برساند.

وی با اشاره به اینکه اعتبار بخشی به پروانه فعالیت ها اعتباری معنوی است، افزود: لازم است در صدور پروانه فعالیت، حداکثر دقت لحاظ شود تا این اعتبار واقعی شود و انتظار داریم با نظارت مسئولان و کارگزاران امور تشکلها در سطح استان و شهرستان تخلفات احتمالی در صدور پروانه ها که ممکن است بخشی از آن ناشی از ناآگاهی باشد، به حداقل برسد و بدون شک بدون همت و پیگیری مسئولان امور تشکل ها، نظام صنفی در سطح شهرستانها نمی تواند اقدامات لازم را به سرانجام برساند.

لزوم توجیه برای کاهش تعارضات

رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور در ادامه خطاب به مسئولان امور تشکل ها گفت: متأسفانه تعدادی از تشکلها نیز در برابر نظام صنفی موضع گرفته اند و بر علیه آن اقداماتی کرده اند تا مانع از ادامه کار آن شوند و این امر حضور شما برای توجیه آنها را می طلبد.

تشویق به استفاده از بیمه تکمیلی

ملک زاده همچنین اظهار داشت: شما مسئولان امور تشکلها، نظامهای صنفی را برای برخورداری بیشتر از بیمه های تکمیلی هدایت کنید و تلاش شود نظامهای صنفی شهرستانی تشویق شوند از بیمه تکمیلی که در سطح کشور پیگیری و انعقاد قرارداد شده است استفاده نمایند تا با افزایش تعداد عضو  بتوانیم خدمات بیشتری را دریافت نماییم.

نمایشگاه صنعت میوه با مشارکت نظام صنفی

وی گفت: در تاریخ ۳۱مرداد تا ۳ شهریور ماه سال جاری نمایشگاه نظام صنفی و صنعت میوه در تهران برگزار می شود که همراهی مسئولان امور تشکلها برای مشارکت بیشتر نظامهای صنفی شهرستانی را می طلبد.

بهای بیشتر، وقت بیشتر

رئیس نظام صنفی کشاورزی کشور در پایان تصریح کرد: امید است مسئولان امور تشکلها، نظام صنفی را بیشتر بها بدهید و وقت بیشتری را برای پیگیری امور آن بگذارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.