کد خبر : 51639
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 - 13:02

نرخ تبدیل شلتوک به برنج در شالیکوبی‌ها اعلام شد

نرخ حق‌العمل کاری تبدیل شلتوک به برنج باید در شالیکوبی‌‌ها در معرض دید گذاشته شود.

نرخ حق‌العمل کاری تبدیل شلتوک به برنج باید در شالیکوبی‌‌ها در معرض دید گذاشته شود.

نرخ تبدیل هر کیلوگرم شلتوک به برنج در شالیکوبی‌های گیلان اعلام شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: نرخ حق‌العمل برای تبدیل هر کیلوگرم شلتوک به برنج در شالیکوبی‌های سنتی گیلان ۳۷۰ تومان و در شالیکوبی‌های مدرن ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم از رشت، علی درجانی در جمع خبرنگاران از اعلام نرخ تبدیل شلتوک به برنج در شالیکوبی‌های استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: نرخ حق‌العمل برای تبدیل هر کیلوگرم شلتوک به برنج در شالیکوبی‌های سنتی گیلان ۳۷۰ تومان و در شالیکوبی‌های مدرن ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان عنوان کرد: صاحبان شالیکوبی‌های استان گیلان موظف هستند سبوس و نیم‌دانه حاصل از تبدیل شلتوک به برنج را به شالیکاران تحویل دهند علاوه بر این طبق برنامه‌ای که در استان تدوین شده رعایت نرخ‌های اعلام شده برای تبدیل شلتوک به برنج باید به صورت کامل توسط شالیکوبی‌ها رعایت شود.

درجانی با تأکید بر اینکه نرخ حق‌العمل کاری تبدیل شلتوک به برنج باید در شالیکوبی‌‌ها در معرض دید گذاشته شود تصریح کرد: بازرسان تعزیرات حکومتی، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و کارشناسان استانداری گیلان بر چگونگی اجرای مصوبه نرخ حق‌العمل کاری شالیکوبی‌ها نظارت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.