کد خبر : 29816
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 - 10:48

موافقت وزیر کشاورزی با واگذاری زمین برای شهرک ماهی

وزیر جهاد کشاورزی دستور رسیدگی فوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی و واگذاری زمین در کوتاه ترین زمان ممکن را صادر کرد.

وزیر جهاد کشاورزی دستور رسیدگی فوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی و واگذاری زمین در کوتاه ترین زمان ممکن را صادر کرد.

با درخواست نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل درمجلس، وزیر جهاد کشاورزی دستور واگذاری زمین مورد نیاز شهرک ماهیان زینتی راوند را صادر کرد.

سید جواد ساداتی نژاد  نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی، موافقت اصولی با احداث شهرک ماهیان زینتی شهر راوند و واگذاری زمین مورد نیاز جهت احداث این شهرک صادر شد.

 

وی افزود:  در این دیدار، وزیر جهاد کشاورزی ضمن تایید و تأکید بر اهمیت شهرک مذکور، دستور رسیدگی فوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و واگذاری زمین مورد در کوتاه ترین زمان ممکن را صادر کرد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از ماهیان زینتی کشور در این منطقه تولید می‌شود،خاطر نشان کرد: هم اکنون ۷۰۰ کارگاه و شرکت تولید ماهیان زینتی در منطقه راوند فعال هستند و به همین تعداد کارگاه‌های غیررسمی وجود دارد که در صورت مهیا شدن زیرساخت‌ها، این آمار می‌تواند سه یا چهار برابر شود.

 

ساداتی نژاد اضافه کرد: این صنعت، ظرفیت‌های فوق‌العاه‌ای در حوزه اشتغال و اقتصاد گردشگری دارد و استقرار شهرک ماهیان زینتی در منطقه راوند فرصت ویژه ای برای ساماندهی وضعیت بیکاری خواهد بود.

 

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد:مراسم کلنگ زنی شهرک ماهیان زینتی راوند به زودی و با حضور  وزیر جهاد کشاورزی برگزار شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.