کد خبر : 26582
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395 - 18:41

مرغداری ها برای تامین سوخت مشکل دارند

با اجرای طرح قانون هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی قرار شد مبلغی به عنوان یارانه تولید به واحدها پرداخت شود.

با اجرای طرح قانون هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی قرار شد مبلغی به عنوان یارانه تولید به واحدها پرداخت شود.

مرغداری های همدان برای تامین سوخت با مشکل مواجه هستند

داوود شعبانلو در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در حال حاضر ۵۸۱ واحد مرغداری گوشتی، تخم‌گذار و مادر در استان همدان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۵۲۰ واحد مرغداری‌های گوشتی است که تنها ۱۵۰ واحد گاز سوز هستند.
وی اضافه کرد: با اجرای طرح قانون هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی قرار شد مبلغی به عنوان یارانه تولید به واحدها پرداخت شود تا افزایش قیمت سوخت سبب بروز مشکل برای این واحدها نشود اما این موضوع محقق نشد و خسارات زیادی به واحدهای تولیدی وارد می شود.
وی ادامه داد: عدم گازرسانی به واحدهای تولیدی یکی از مشکلات محسوب می‌شود ولی وجود محدودیت در دریافت گازوییل دیگر مشکلی است که برای مرغداران استان همدان ایجاد شده است.
رئیس شعب بانک ملی استان همدان نیز گفت: ۳۰۲ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان همدان پرداخت شده است .
محمد طوماسی افزود: بانک ملی استان همدان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۱۰۴ مصوبه داشته که از این تعداد ۴۶ مورد معادل ۳۰۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان نیز با بیان اینکه واحدهای مرغداری مصرف گاز بسیار پایینی دارند گفت: پراکندگی زیاد این واحدها باعث شده گازرسانی در این واحدها با سختی مواجه شود.
محمدمهدی مهدوی اظهار کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی و جایگزینی گاز طبیعی با سوخت‌های مایع شرکت گاز ۲ سال است که در هر نقطه‌ای که متقاضی داشته باشد گازرسانی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.