کد خبر : 5888
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1395 - 18:50

مردم تخلفات نوروزی مربوط به کشاورزی را اطلاع دهند

دهقان نیوز / مردم در ایام نوروز هر گونه تخلف در زمینه منابع طبیعی، اراضی کشاورزی و دامپزشکی را به دستگاه های مربوطه گزارش کنند.

دهقان نیوز / مردم در ایام نوروز هر گونه تخلف در زمینه منابع طبیعی، اراضی کشاورزی و دامپزشکی را به دستگاه های مربوطه گزارش کنند.

مشاور وزیرجهاد از مردم خواست در ایام نوروز هر گونه تخلف در زمینه منابع طبیعی، اراضی کشاورزی و دامپزشکی را به دستگاه های مربوطه گزارش کنند.

شاهرخ رمضان نژاد لزوم استمرار ارایه خدمات وزارت جهاد به مردم در ایام مختلف سال را مورد اشاره قرار داد و  اظهار داشت: در ایام نوروز ۹۵ سازمان های وابسته به وزرات جهاد کشاورزی فعال بوده و خدمات رسانی به مردم استمرار دارد.

وی با بیان اینکه سیاست وزارت جهاد کشاورزی، مردمی کردن همه امور حوزه کشاورزی از جمله حفظ و صیانت از منابع طبیعی است، خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی با راه اندازی سامانه های ارتباطی در زمینه های حفاظت اراضی کشاورزی، آتش سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق چوب، عرضه فرآورده های خام دامیِ خارج از شبکه دامپزشکی، کشتار غیرمجاز وغیره به صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده دریافت گزارش ها و پاسخگویی به شهروندان است.

رمضان نژاد تصریح کرد: سامانه ۱۳۱ سازمان امور اراضی در ایام نوروز آماده دریافت گزارش های مردمی درباره تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها، تصرفات غیرمجاز و زمین خواری است.

وی با اشاره به این که در ایام نوروز حضور مردم در عرصه های طبیعی افزایش می یابد، اظهار داشت: انتظار این است که شهروندان نهایت همکاری و همیاری را برای حفظ منابع طبیعی بکار گیرند و در صورت بروز حوادث احتمالی، هر گونه آتش سوزی، تخریب، تصرف اراضی ملی و قاچاق چوب را به سامانه ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

رمضان نژاد افزود: به منظور حفظ سلامت مردم در ایام نوروز، هموطنان می توانند هر گونه عرضه فرآورده های خام دامیِ خارج از شبکه دامپزشکی، کشتار غیرمجاز و غیره را به سامانه ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی گزارش دهند.

مشاور وزیر جهاد  گفت: مردم می توانند هر گونه پیشنهاد و انتقاد درباره حوزه مسولیت های وزارت جهاد کشاورزی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۳۶ گزارش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.