کد خبر : 736
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 - 9:55

مدیریت کشاورزی تأسف‌بار است / از کشاورزی تنها نام آن باقی مانده !

دهقان نیوز / بخش کشاورزی برای رسیدن به استقلال نیازمند حمایت‌های دولت است و باید اعتبارات ویژه‌ای برای کشاورزی اختصاص یابد.

دهقان نیوز / بخش کشاورزی برای رسیدن به استقلال نیازمند حمایت‌های دولت است و باید اعتبارات ویژه‌ای برای کشاورزی اختصاص یابد و به همان مثابه نیز برای توسعه و گسترش روستا در راستای بافت آن، مجوز‌های قانونی صادر شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز از کشاورزی در مازندران، تنها نام آن باقی مانده است و شرایط خوبی ندارد و اگر همین روند ادامه پیدا کند، رو به بحران می‌‌رود.

به گزارش دهقان نیوز از نوشهر، قاسم احمدی‌لاشکی با اشاره به اینکه مدیریت کشاورزی در مازندران بسیار تاسف‌بار است، اظهار کرد: امروز از کشاورزی در مازندران، تنها نام آن باقی مانده است و شرایط خوبی ندارد و اگر همین روند ادامه پیدا کند، رو به بحران می‌‌رود.

وی افزود: اگر آنچه از مدیریت کشاورزی در استان مازندران دیده می‌شود، در تمام نقاط کشور نیز چنین مدیریتی در بخش کشاورزی وجود دارد، ماندن حتی وزیر جهاد کشاورزی بر مسند وزارتخانه خیانت است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در صورتی که این روند نزولی در بخش کشاورزی مازندران ادامه داشته باشد، باید به فکر تغییر مدیریتی در بخش کشاورزی این استان باشیم، تصریح کرد: بخش کشاورزی برای رسیدن به استقلال نیازمند حمایت‌های دولت است و باید اعتبارات ویژه‌ای برای کشاورزی اختصاص یابد و به همان مثابه نیز برای توسعه و گسترش روستا در راستای بافت آن، مجوز‌های قانونی صادر شود.

احمدی‌لاشکی با تأکید بر اینکه هرگونه صدور مجوز برای ساخت و سازها در دشت‌های کشاورزی، خیانت و ظلم به حوزه کشاورزی است، بیان کرد: اینکه باید گسترش و توسعه بافت مورد توجه قرار گیرد، اشکالی ندارد اما این کار باید در اراضی‌ شیب‌دار و غیرقابل کشاورزی انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.