کد خبر : 29801
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 11:56

مدیریت انقلابی و تحول گرایانه صادقی؛ عامل سودآوری شرکت توسعه نیشکر

نسیم صادقی با اعمال یک مدیریت انقلابی و تحول گرایانه توانست در اقدامی نادر در شرکت های تحت مدیریت دولت، این شرکت را به سودآوری برساند.

نسیم صادقی با اعمال یک مدیریت انقلابی و تحول گرایانه توانست در اقدامی نادر در شرکت های تحت مدیریت دولت، این شرکت را به سودآوری برساند و بسیاری از صنایع جانبی آن را فعال کند.

امروز شاید کسی به یاد نیاورد روزی که نسیم صادقی مدیریت شرکت توسعه نیشکر را پذیرفت، وضع این شرکت چگونه بود. شرکتها با حداقل راندمان و حقوق های کارگران و پرسنل چند ماه پرداخت نشده، اعتراض و تحصن را به امری روزمره بدل کرده بود. تولید محصول و استحصال محصول نهایی در حداقل ممکن و شرکت به شدت زیان ده.

نسیم صادقی کسی که بر خلاف تصور خیلی ها یک غیربومی است، به اتفاق آمیلی(معاونت کشاورزی کنونی) و چند تن دیگر از مدیران امروزی از کسانی است که از بستن اولین پیچ های توسعه نیشکر در سال ۶۹ تا امروز، شرکت توسعه نیشکر را ساخته اند.

به هر حال نسیم صادقی با اعمال یک مدیریت انقلابی و تحول گرایانه توانست در اقدامی نادر در شرکت های تحت مدیریت دولت، این شرکت را به سودآوری برساند و بسیاری از صنایع جانبی آن را فعال کند.

اما وی خصوصیاتی دارد که به مذاق برخی خوش نمی آید. وی که حافظ و مفسر برجسته قرآن کریم می باشد اعتقاد و علاقه ای به لابی سیاسی ندارد و تنها به کار و کار و کار اعتقاد دارد و لابی سیاسی را برای یک هلدینگ تولیدی خطرناک می داند.

وی به گواه همگان حتی مخالفان سیاسی اش، انسانی به شدت سالم و پاکدست است و در عین حال مورد احترام و علاقه بسیاری از بزرگان نظام، لذا وقتی که مورد فشار و هجمه برخی سیاسیون برای دادن امتیاز قرار می گیرد اهل باج دادن نیست، نتیجه آن می شود که فلان نماینده شروع می کند برای عزلش و بعد وقتی که گزینه پیشنهادی مورد حمایت آقای نماینده را می بینی که مثلا پرونده حراستی اش حداقل یک وجب قطر دارد تازه می فهمی هجمه به صادقی برای چیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.