کد خبر : 39964
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - 12:48

مدیرعامل تعاونی روستایی کشور استعفا داد! / گمانه زنی برای انتصاب مدیرعامل جدید

علی اوسط هاشمی استعفای خود را تقدیم وزیر جهاد کشاورزی کرده است.

بر اساس اخبار واصله به دهقان نیوز، علی اوسط هاشمی مدیرعامل تعاون روستایی کشور که چند ماهی است سکان مدیریت این سازمان را بر عهده گرفته، استعفای خود را تقدیم وزیر جهاد کشاورزی کرده و ظاهرا این استعفا با موافقت حجتی روبرو شده است.

گفتنی است چندی پیش دهقان نیوز از بروز برخی اختلافات میان حجتی و اوسط هاشمی پرده برداشته بود که البته در آن زمان با تکذیبیه تعاون روستایی روبرو شد و این سازمان مدعی شد هیچ اختلافی نیست و همه چیز رو به راه است!

جامعه کشاورزان ایران به علی اوسط هاشمی که در مسیر خدمت به بخش کشاورزی، شرف و آزادگی خود را حفظ کرد و حاضر نشد صرفا یک بله قربان گوی محض باشد درود می فرستد.

در پی انتشار خبر استعفای علی اوسط هاشمی مدیرعامل تعاون روستایی کشور، در برخی محافل گمانه زنی برای معرفی مدیرعامل جدید این سازمان قوت گرفته است.

بر اساس اخبار رسیده حسین شیرزاد نزدیکترین گزینه ی وزیر جهاد کشاورزی برای تصدی این سمت است. شیرزاد متولد سال ۱۳۵۰ دارای دکتری توسعه کشاورزی است. شیرزاد در کارنامه مدیریتی خود، دستیار وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح تامین مالی و سرمایه گذاری های خارجی بخش کشاورزی را یدک می کشد.

از کیخسرو چنگلوایی رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز بعنوان یکی از گزینه ها برای این مسئولیت نام برده شده است.

همچنین در خارج از سیستم مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی، کمپین هایی در حمایت از سید محمد موسوی مدیرعامل سابق تعاون روستایی کشور برای تصدی این مسئولیت شکل گرفته است که البته این انتصاب بعید بنظر می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.