کد خبر : 46627
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 23:17

استیضاح حجتی را در کمیسیون کشاورزی مطرح کردیم / توافق ما برای استیضاح بهم خورد

وقت مناسبی برای استیضاح حجتی نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مخالف استیضاح حجتی هستم.

علی اکبری در گفتگو با دهقان نیوز گفت: در حال حاضر چون زمان تقسیم بودجه است بنابراین وقت مناسبی برای استیضاح حجتی نیست. در چنین شرایطی هر دستگاهی بدون مدیر باشد بخش مربوطه اش ضرر می کند.

وی گفت: قرار بود موضوع استیضاح حجتی را فقط در کمیسیون کشاورزی بعنوان یک ابزار فشار برای بالا بردن قیمت گندم مطرح کنیم که در اوایل نیز تاثیرگذار بود و قیمت گندم از ۱۴۷۰ تومان به ۱۶۰۰ تومان افزایش پیدا کرد منتها برخی ها امضاهای دیگر نمایندگان را هم گرفتند و همین موضوع باعث شد عملا توافق اولیه بهم بخورد و بنده امضای خود را پس گرفتم.

نماینده شیراز در مجلس گفت: در شرایط فعلی حجتی بماند به صلاح بخش کشاورزی است چون اگر وزیر جهاد کشاورزی استیضاح شود بمدت ۴-۳ ماه وزارتخانه با سرپرست باید مدیریت شود و از آنجایی که در فصل بودجه هستیم باعث می شود به بخش کشاورزی و تولیدکننده آسیب وارد شود.

اکبری در پایان به دهقان نیوز گفت: نظر کمیسیون کشاورزی برای قیمت گندم ۱۸۰۰ تومان است و پیگیر این موضوع هستیم. یکبار آقای نوبخت در جلسه ای گفت منابع را فراهم کنید ما حرفی نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صادق چهارشنبه , ۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

کدام بودجه بودجه هاصرف چه چیزی میشه ومن به عنوان یک کشاورزازکدام قسمت این بودجه هامیتوانم استفاده کنم لطفا وعده توخالی ندین باتشکر