کد خبر : 47469
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397 - 22:19

مجوز در شهرک‌ کشاورزی یک روزه و رایگان صادر می‌شود

مجوزها در شهرک‌های کشاورزی یک روزه و رایگان صادر می‌شود.

مجوزها در شهرک‌های کشاورزی یک روزه و رایگان صادر می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی با بیان امنیت بالای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های کشاورزی گفت: در صورت تهیه مدارک مورد نیاز سرمایه‌گذاران می‌توانند یک روزه تمام مجوزها را بدون دریافت وجه در اختیار گیرد.

به گزارش دهقان نیوز به نقل از تسنیم، علی اشرف منصوری مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی در نشست خبری به مناسب دهه مبارک فجر، اظهار کرد: این شرکت در شرایط کنونی مصمم است با به کارگیری ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیمی که در حوزه کشاورزی ایران وجود دارد برای تامین امنیت قضایی رفع وابستگی به واردات، تمام تلاش و همت خود را به کارگیرد.

وی افزود: توسعه گلخانه‌ها، گیاهان دارویی، توسعه آبزی‌پروری و دام و طیور در کشور، همچنین برنامه‌ریزی و انجام مطالعات و اداره امور شرکت‌ها و خدمات فنی و آموزشی و بازرگانی از جمله فعالیت این شرکت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: افزایش سطح زیر کشت و توسعه شتابان گلخانه‌ها با توجه به زودرسی محصولات تولیدی امکان تولید صادرات محور و داشتن بازارپسندی، کیفیت بالای محصولات به دلیل کاهش مصرف سموم و انجام مبارزه بیولوژیک و صرفه‌جویی در مصرف آب به اندازه یک دهم فضای باز است و تولیدی بیش از ۱۰ برابر فضای باز دارد، در دستور کار قرار دارد.

منصوری یادآور شد: وزیر جهاد کشاورزی طی بخشنامه‌ای به استان‌ها اعلام کرده که من بعد برای کشت سبزی و صیفی، تنها به مواردی تسهیلات دهید که در گلخانه‌ها باشد و از حمایت کشت سبزی و صیفی در فضای باز خودداری کنید.

مجوزها در شهرک‌های کشاورزی یک روزه و رایگان صادر می‌شود

وی با اشاره به شرایط مناسب سرمایه‌گذاری در شهرک‌های کشاورزی گفت: در این شرکت منوط به داشتن مدارک مورد نیاز مجوزها یک روزه و بدون دریافت وجه صادر و در اختیار افراد قرار می‌گیرد؛ با اشاره به انتقال قطعی اسناد مالکیت به نام متقاضی پس از بهره‌برداری از طرح امنیت سرمایه‌گذاری وجود خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی تصریح کرد: ۱۳۱ شهرک کشاورزی با بیش از ۱۵ هزار هکتار عرصه آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران در قالب فراخوان و مقررات شرکت است.

منصوری بیان کرد: حدود ۴هزار هکتار از عرصه‌های شهرک‌های کشاورزی در یک سال گذشته به سرمایه‌گذاران واگذار شده است که این رقم ۷ برابر سال قبل است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی گفت: با همکاری سازمان شیلات و جهاد کشاورزی استان‌ها هم اکنون حدود هزار هکتار از عرصه‌های ساحلی برای پرورش میگو در حال تکمیل مطالعات و فرایند مستندسازی است که به زودی فراخوان جذب سرمایه‌گذاران آنها از طریق رسانه‌های مختلف اعلام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.