کد خبر : 951
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آذر 1394 - 19:19

مجوز تاسیس دهیاری برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار اخذ شد

دهقان نیوز / با پیگیری های به انجام رسیده، مجوز تاسیس دهیاری و ردیف اعتباری مشخص برای تمامی روستاهای مرزی بالای ۲۰ خانوار اخذ شد.

 

دهقان نیوز / با پیگیری های به انجام رسیده، مجوز تاسیس دهیاری و ردیف اعتباری مشخص برای تمامی روستاهای مرزی بالای ۲۰ خانوار اخذ شد.

 

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور گفت: تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر سرپرست خانوار تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند.

 

به گزارش دهقان نیوز از خراسان جنوبی، محمدرضا رستمی در دیدار با استاندار خراسان جنوبی هدف از تاسیس این صندوق را حمایت از روستائیان و کشاورزان دانست و تصریح کرد: این صندوق نقش مهمی در راستای حمایت از کشاورزان و عشایر در زمان از کار افتادگی و بازنشستگی برعهده دارد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر سرپرست خانوار تحت پوشش این بیمه قرار گرفته‌اند افزود: کل مشمولین تحت پوشش این صندوق کشور بیش از ۶ میلیون نفر هستند.

 

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور با بیان اینکه استان خراسان جنوبی رتبه ششم کشور را از حیث افراد تحت پوشش این صندوق دارد گفت: باتوجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خراسان جنوبی در بخش عشایر و کشاورزان، این میزان می تواند تا حد زیادی افزایش پیدا کند .

 

وجه اله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی نیز تصریح کرد: دولت یازدهم تلاشی جدی و عزمی راسخ برای حل مشکلات عشایر، روستائیان و کشاورزان داشته و دارد.

 

وی برگزاری همایش روستائیان کشور به ریاست رییس جمهوری را یکی از مهم ترین مصداق‌های این امر برشمرد و تصریح کرد: نام‌گذاری ۱۵ مهرماه به عنوان روز روستا در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران از دیگر مواردی است که نشان دهنده دولت توجه جدی به حل مشکلات روستائیان و کشاورزان است.

 

استاندار خراسان جنوبی به اقدامات انجام شده در استان در این زمینه پرداخت و افزود: در حال حاضر با پیگیری های به انجام رسیده، مجوز تاسیس دهیاری و ردیف اعتباری مشخص برای تمامی روستاهای مرزی بالای ۲۰ خانوار استان اخذ شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.