کد خبر : 156
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مهر 1394 - 11:47

ماموریت جدید حجتی به موسسه جهاد نصر

  دهقان نیوز / مقتضی است؛ برنامه زمانبندی اجرای کار را با هماهنگی معاونت های برنامه ریزی و اقتصادی و آب و خاک تنظیم و ارسال کنید و به صورت مستمر گزارش پیشرفت عملکرد را به اینجانب ارائه دهید.   به گزارش دهقان نیوز، وزیرجهاد کشاورزی؛ ماموریت برقدارکردن چاه های آب کشاورزی را به جهاد

 

دهقان نیوز / مقتضی است؛ برنامه زمانبندی اجرای کار را با هماهنگی معاونت های برنامه ریزی و اقتصادی و آب و خاک تنظیم و ارسال کنید و به صورت مستمر گزارش پیشرفت عملکرد را به اینجانب ارائه دهید.

 

به گزارش دهقان نیوز، وزیرجهاد کشاورزی؛ ماموریت برقدارکردن چاه های آب کشاورزی را به جهاد نصر ابلاغ کرد.

 

در راستای عملیاتی شدن مصوبه شورای اقتصاد، ماموریت برقدار کردن چاه های آب کشاورزی از سوی وزیر جهادکشاورزی، به موسسه جهاد نصر ابلاغ شد.

وزیرجهادکشاورزی؛ ماموریت برقدارکردن چاه های آب کشاورزی را به جهاد نصر ابلاغ کرد.

محمود حجتی در این ابلاغیه آورده است؛ نظر به مسئولیت وزارت جهادکشاورزی در مورد مکانیزه کردن سیستم های آبیاری و استفاده بهینه آب در بخش کشاورزی و همچنین درخواست حدود ۴۵ هزار متقاضی برای برقدار کردن چاه های آب به دلیل کاهش هزینه های تولید، مقرر می شود تا موسسه جهاد نصر در چارچوب مصوبه شماره ۱۵۷۱۵۶ مورخ ۱۰/۱۲/۹۳ شورای اقتصاد به منظور برقدار کردن چاه های آب کشاورزی به صورت جدی اقدام کند.

مقتضی است؛ برنامه زمانبندی اجرای کار را با هماهنگی معاونت های برنامه ریزی و اقتصادی و آب و خاک تنظیم و ارسال کنید و به صورت مستمر گزارش پیشرفت عملکرد را به اینجانب ارائه دهید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شمس الله امیریان کارشناس کشاورزی کرمانشاه یکشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

با درود وسپاس فراوان خدمت مهندس حجتی وزیر محترم جهاد کشاورزی ؛جناب وزیر محترم آقای حجتی بزرگوار باور داشته باشید بحران آب هر چند بسیار حاد ومشکل زا شده ولی بسیاری از این مشکلات به مثال آب خوردن قابل حل بوده باور کنید با همین امکانت وهمین نیروهای در دست رس وهمکاری جهاد نصر خداوکیلی بنده حاضرم ادامه خدمت خود را در این ارگان بخاطر شرایط حاد آبی کشور ادامه دهم ودر خود این استعداد را می بینم که بسیاری از مشکلات بخش را کاملا بدون هیچ اضامه هزینه ای ویا گذر از مسائلی جانبی حل نمائیم خواهشمند تقاضای بنده بعنوان کارمند آب وخاک وزارت جهاد کشاورزی پذیرفته تا بتوانیم انچه در توان داریم برای حل مشکلات آبی کشور به کمک خداوند وشما عزیزان حل نمائیم یا هو مهندس شمس الله امیریان از کارمندان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه شهرستان هرسین