کد خبر : 11306
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1395 - 19:34

فعالیت شبکه بسیج همگام با کشاورز در کشور / انتقال علم به کشاورزان

دهقان نیوز / کار مهم بسیج همگام با کشاورز، انجام فعالیتهای آموزشی، انتقال علم به کشاورزان و کمک به عملیاتی کردن فعالیتها و تقویت روحیه جهادی جامعه هدف است.

دهقان نیوز / کار مهم بسیج همگام با کشاورز، انجام فعالیتهای آموزشی، انتقال علم به کشاورزان و کمک به عملیاتی کردن فعالیتها و تقویت روحیه جهادی جامعه هدف است.

 

محمدرضا جهانسوز در نشست فعالان بخش کشاورزی اظهار داشت: شبکه بسیج همگام با کشاورز در هر ۲ روستا پیش بینی شده و با گسترده تر شدن این طرح روستاهای تحت پوشش به هشت هزار و ۶۰۲ روستا افزایش پیدا می کنند.
وی گفت: حدود چهار هزار و ۳۰۰ مربی آموزش دیده در شبکه های بسیج در کشور فعالیت دارند که کار مهم آنها انجام فعالیتهای آموزشی، انتقال علم به کشاورزان و کمک به عملیاتی کردن فعالیتها و تقویت روحیه جهادی جامعه هدف است.
رئیس سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی ادامه داد: خاش از ظرفیتهای برجسته ای در مباحث کشاورزی و کیفی بودن محصولات باغی و زراعی برخوردار است و تصمیم بر این شد تا این شهرستان بعنوان منطقه پایلوت در سیستان و بلوچستان معرفی و اقدامات حمایتی برای گسترده تر شدن سرمایه گذاری ها، رونق تولید، فرآوری، فروش و صادرات محصولات آن صورت گیرد.
جهانسوز افزود: هدفگذاری برای تامین غذای سالم برای اقشار جامعه مورد تاکید سازمان بسیج مهندسان بوده که با کمک کشاورزان و کارشناسان این امر باید محقق شود.
وی قرار گرفتن عناصر دانش، علم و عمل را لازمه انجام کارهای موفقیت آمیز دانست و گفت: با استفاده از سامانه ها، نرم افزارهای نوین و بهره گرفتن از علوم روز شاهد تحول در فعالیتها و رونق تولید و افزایش بهره وری هستیم.
وی ادامه داد: نگاه به اقتصاد کشاورزی در این سازمان مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است و در این راستا تلاش می کنیم اهداف مدنظر رهبر معظم انقلاب تامین شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.