عشایر با تلفن همراه پیگیر مطالبات شوند / جزییات در گفتگو با رئیس سازمان امور عشایر
عشایر با تلفن همراه خود پیگیر مطالباتشان میشوند
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با ایجاد سامانه جامع خدمترسانی به جامعه عشایری از این پس آنها میتوانند با تلفن همراه خود خدماتی که ارائه میشود را درخواست و به صورت فرایندی پیگیر مطالبات شوند.
به گزارش دهقان نیوز به نقل از مهر، در حالی که جمعیت عشایری در ایران به حفظ سنتها پایبند هستند، یک نوآوری دیجیتال در سازمان امور عشایر ایران نوید تحولی بزرگ را میدهد. این تحول، راهاندازی و بهینهسازی مرکز دادهها در این سازمان با هدف خدمترسانی در بستر وب است تا عشایر از طریق تلفن همراه، خدمات این سازمان را درخواست و پیگیری کنند.
رئیس سازمان امور عشایر ایران اعلام کرد: ارائه خدمات در بستر وب از نیازهای ضروری جامعه عشایری است که خوشبختانه امروز این امکان فراهم شده و با راهاندازی مرکز دادهها در سازمان، گامی بزرگ در راستای بهبود زندگی عشایر کشور برداشتهایم.
شایان نادری ادامه داد: با ایجاد سامانه جامع خدمترسانی به جامعه عشایری، از این پس عشایر میتوانند با تلفن همراه خود خدماتی که به آنان ارائه میشود را درخواست و به صورت فرایندی پیگیر مطالبات خود شوند.
وی گفت: این مرکز با استفاده از فناوریهای پیشرفته روز، طراحی و در طبقه منفی یک ستاد استقرار یافته که محیطی استاندارد و امن برای ذخیره و مدیریت اطلاعات است و تمام امور کارکنان امور عشایر کشور نیز از طریق این بستر صورت خواهد گرفت.
راهاندازی مرکز دادهها و ایجاد سامانه جامع خدماترسانی در سازمان امور عشایر ایران، نه تنها به کاهش هزینهها و افزایش امنیت اطلاعات کمک خواهد کرد، بلکه امکان دسترسی عشایر به خدماتی همچون آبرسانی سیار، توزیع سوخت، آرد، پنلهای خورشیدی، نهاده دامی و دریافت تسهیلات را نیز فراهم میکند. حالا، عشایر میتوانند با تلفن همراه به راحتی این خدمات را درخواست و فرآیند آن را پیگیری کنند.
رئیس سازمان امور عشایر ایران در خصوص مزایای راهاندازی این مرکز، عنوان کرد: صرفهجویی در منابع و کاهش هزینهها در حوزه فناوری به میزان ۳۰ میلیارد تومان در سال، توسعه فناوری و یکپارچهسازی زیرساختها در سازمان و ادارات تابعه استانی و مدیریت متمرکز توسط نیروی متخصص در ستاد، افزایش سرعت عملکرد سیستم و امنیت، پشتیبانی و بازیابی آسان اطلاعات از جمله مزایای ایجاد و بهینهسازی مرکز دادههای سازمان است.
این اقدام، یک حرکت تحولی است که نه تنها زندگی و استفاده از خدمات را برای عشایر آسانتر میکند، همچنین نشاندهنده تعهد سازمان امور عشایر ایران به توسعه و استفاده بهینه از فناوریهای نوین و گامی برای سادهسازی فرآیند خدماترسانی به جامعه تولید کننده عشایری با هدف افزایش بهرهوری است.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0