کد خبر : 53511
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1398 - 4:48

عرضه بذر خیار به قیمت جان مردم!

عرضه بذر خیار به قیمت جان مردم!

متأسفانه متقاضیان بذر خیار به صورت دستجمعی به فروشگاه های مدنظر مراجعه کرده اند.

متأسفانه متقاضیان بذر خیار به صورت دستجمعی به فروشگاه های مدنظر مراجعه کرده اند که‌ حتی حضور کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان و نیروهای یگان بی تاثیر بود.

مدیر جهاد کشاورزی جیرفت از بی توجهی متقاضیان بذر خیار به رعایت فاصله اجتماعی و قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس انتقاد کرد.

علی سالاری در گفتگو با ایسنا در پاسخ به چرایی تجمعات اخیر متقاضیان درب فروشگاه های عرضه بذر خیار در این شهرستان گفت: علی‌رغم همه توصیه های بهداشتی متأسفانه متقاضیان بذر خیار به صورت دستجمعی به فروشگاه های مدنظر مراجعه کرده اند که‌ حتی حضور کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان و نیروهای یگان بی تاثیر بود.

وی با ابراز تاسف از این موضوع افزود: به متقاضیان بذر خیار پیشنهاد دادیم ضمن پرهیز از مراجعه گروهی، یک نفر به نمایندگی از آن‌ها برای دریافت بذر مراجعه کنند که متأسفانه موافقت نکردند.

سالاری از عرضه بذر خیار توسط ۴ فروشگاه در شهر جیرفت خبرداد و اظهار کرد: امکان عرضه در محلی خارج از شهر وجود ندارد و تنها راه جلوگیری از تجمع درب فروشگاه ها همکاری متقاضیان است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان‌ جیرفت از متقاضیان بذر خیار در خواست کرد با رعایت نکات بهداشتی و به خاطر حفظ سلامت خود وجامعه با عرضه کنندگان‌ همکاری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.