کد خبر : 5838
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1395 - 18:30

طرح افزایش تولید محصولات استراتژیک گندم، برنج، شکر آماده اجراست

دهقان نیوز / طرح هایی در زمینه افزایش تولید محصولات استراتژیکی چون گندم، برنج، شکر آماده اجرا می باشند و چشم انداز خوبی در این بخش پیش بینی شده است.

دهقان نیوز / طرح هایی در زمینه افزایش تولید محصولات استراتژیکی چون گندم، برنج، شکر آماده اجرا می باشند که با توجه به تعامل و همکاری خوب دولت و مجلس چشم انداز خوبی در این بخش پیش بینی شده است.

 

محمود حجتی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۹۵ با عنوان اقتصاد مقاومتی، وزارت جهاد کشاورزی طرح های آماده شده در سال ۱۳۹۲ در راستای اقتصاد مقاومتی و تصویب این طرح ها در ۹۳ را در دستور کار قرار داده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت:در این راستا و در بخش تولید ، طرح هایی در زمینه افزایش تولید محصولات استراتژیکی چون گندم، برنج، شکر آماده اجرا می باشند که با توجه به تعامل و همکاری خوب دولت و مجلس چشم انداز خوبی در این بخش پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد:در زمینه زیر ساخت ها نیز در بخش حفاظت و چگونگی حفظ منابع پایه آب ، خاک و محیط زیست و چگونگی بهره برداری از این منابع پایه از دیگر اولویت های سال جدید وزارت جهاد کشاورزی بوده که در تحقق آنها از توان و ظرفیت تولید کنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی استفاده خواهد شد.
حجتی همچنین بیان داشت:در زمینه حفاظت از جنگل ها و مراتع کشور به ویژه در بخش آبخیزداری و حفظ خاک نیز طرح هایی در وزارت جهاد کشاورزی تصویب و آماده اجرا می باشند.
وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد در سال ۹۵ با همکاری و تعامل خوب تولیدکنندگان و کارکنان بخش های مختلف وزارت جهاد کشاورزی شاهد پیشرفت خوب طرح های زیر بنایی در بخش کشاورزی در کشور باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.